Takto sa dostanú k ľuďom okamžite, povedal konateľ MsBP Handlová Rudolf Vlk.
Autor TASR
Handlová 24. júna (TASR) - Ročné vyúčtovanie za byt dostali nájomníci z mestských bytov v Handlovej tento rok tradičnou formou posledný raz. Mestský bytový podnik (MsBP) Handlová ho bude totiž po novom doručovať elektronicky, informovala hovorkyňa mesta Jana Paulínyová.
"Naša predstava je taká, že všetky oznamy, upomienky aj faktúry budeme rozposielať nájomníkom e-mailom a SMS správami. Takto sa dostanú k ľuďom okamžite," povedal konateľ MsBP Handlová Rudolf Vlk.
Zamestnanci podniku v tejto súvislosti aktuálne napĺňajú dátami nový softvér pre správcov bytových domov, ktorý má zefektívniť ich prácu a zlepšiť aj komunikáciu s klientmi. "Nový softvér ušetrí náklady podniku, keďže vyúčtovanie nákladov si po novom budú vedieť robiť sami, čím ušetria náklady na externé firmy, na papieri aj na poštových službách, keďže celá komunikácia medzi podnikom a nájomcami bude prebiehať elektronicky bez listinných dokumentov," ozrejmila Paulínyová.
Nájomníci z mestských bytov dostali tento rok vyúčtovanie do polovice júna. Posun termínu doručenia rozhodnutí schválili poslanci Národnej rady SR v súvislosti s pandémiou nového koronavírusu. Podnik bol povinný tieto písomnosti doručiť oproti podpisu, ktorým nájomník alebo vlastník potvrdí prevzatie.
"Ak majú ľudia pocit, že vo vyúčtovaní niečo nesedí, je potrebné kontaktovať MsBP Handlová a prekonzultovať s nami celé vyúčtovanie. Radi objasníme skutočnosti, ktoré sú nejasné," ozrejmil Vlk. Ak aj po vysvetlení budú podľa neho ľudia trvať na tom, že vo vyúčtovaní je chyba, môžu ho písomne reklamovať do 15 dní od jeho doručenia. "V prípade uznanej reklamácie im podnik doručí opravné vyúčtovanie," dodal.
"Naša predstava je taká, že všetky oznamy, upomienky aj faktúry budeme rozposielať nájomníkom e-mailom a SMS správami. Takto sa dostanú k ľuďom okamžite," povedal konateľ MsBP Handlová Rudolf Vlk.
Zamestnanci podniku v tejto súvislosti aktuálne napĺňajú dátami nový softvér pre správcov bytových domov, ktorý má zefektívniť ich prácu a zlepšiť aj komunikáciu s klientmi. "Nový softvér ušetrí náklady podniku, keďže vyúčtovanie nákladov si po novom budú vedieť robiť sami, čím ušetria náklady na externé firmy, na papieri aj na poštových službách, keďže celá komunikácia medzi podnikom a nájomcami bude prebiehať elektronicky bez listinných dokumentov," ozrejmila Paulínyová.
Nájomníci z mestských bytov dostali tento rok vyúčtovanie do polovice júna. Posun termínu doručenia rozhodnutí schválili poslanci Národnej rady SR v súvislosti s pandémiou nového koronavírusu. Podnik bol povinný tieto písomnosti doručiť oproti podpisu, ktorým nájomník alebo vlastník potvrdí prevzatie.
"Ak majú ľudia pocit, že vo vyúčtovaní niečo nesedí, je potrebné kontaktovať MsBP Handlová a prekonzultovať s nami celé vyúčtovanie. Radi objasníme skutočnosti, ktoré sú nejasné," ozrejmil Vlk. Ak aj po vysvetlení budú podľa neho ľudia trvať na tom, že vo vyúčtovaní je chyba, môžu ho písomne reklamovať do 15 dní od jeho doručenia. "V prípade uznanej reklamácie im podnik doručí opravné vyúčtovanie," dodal.