Právnickým osobám mesto Hlohovec priebežne doručuje rozhodnutia do elektronických schránok.
Autor TASR
Hlohovec 22. apríla (TASR) – Mesto Hlohovec v dôsledku preventívnych opatrení proti šíreniu nového koronavírusu pristúpilo k zmenám v doručovaní rozhodnutí k miestnym daniam a poplatkom fyzickým osobám. Rozhodnutia, ktoré mesto vydalo, nebude z bezpečnostných dôvodov v tomto období doručovať obyvateľom do vlastných rúk. Občania však s platbami čakať nemusia. Informovala o tom hovorkyňa mesta Zuzana Hrinková Siebenstichová.
"Pre platbu daní z nehnuteľností daňovník telefonicky kontaktuje pracovníka mestského úradu, ktorý mu oznámi výšku dane. Pri dani za psa a poplatku za komunálny a drobný stavebný odpad ide o pevne stanovené sumy, ktoré môže obyvateľ mesta uhradiť elektronicky alebo osobne v pokladnici mestského úradu, ktorá funguje vždy v utorok a vo štvrtok. Pri platbe bankovým prevodom je nevyhnutné platbu správne identifikovať. Právnickým osobám mesto Hlohovec priebežne doručuje rozhodnutia do elektronických schránok," informovala hovorkyňa. Pokladnicu, ako aktuálne jedinú, vybavia Hlohovčania na úrade na počkanie, nie je potrebné sa objednať vopred ako pri poskytovaní ostatnej agendy klientskeho centra. Úrad vydáva na počkanie už aj rybárske lístky.
"V rámci klientskeho centra v sprísnenom prevádzkovom a hygienickom režime vybavujeme kompletnú agendu matriky, osvedčovania listín a podpisov, evidencie obyvateľov a registra adries vždy v pondelok, v stredu a v piatok po telefonickom dohovore s klientom na presne určený čas. Podateľňa funguje denne. Služby IOMO (výpisy z registra trestov, výpisy z obchodného registra, výpisy z katastra nehnuteľností) dočasne neposkytujeme," dodala hovorkyňa.
"Pre platbu daní z nehnuteľností daňovník telefonicky kontaktuje pracovníka mestského úradu, ktorý mu oznámi výšku dane. Pri dani za psa a poplatku za komunálny a drobný stavebný odpad ide o pevne stanovené sumy, ktoré môže obyvateľ mesta uhradiť elektronicky alebo osobne v pokladnici mestského úradu, ktorá funguje vždy v utorok a vo štvrtok. Pri platbe bankovým prevodom je nevyhnutné platbu správne identifikovať. Právnickým osobám mesto Hlohovec priebežne doručuje rozhodnutia do elektronických schránok," informovala hovorkyňa. Pokladnicu, ako aktuálne jedinú, vybavia Hlohovčania na úrade na počkanie, nie je potrebné sa objednať vopred ako pri poskytovaní ostatnej agendy klientskeho centra. Úrad vydáva na počkanie už aj rybárske lístky.
"V rámci klientskeho centra v sprísnenom prevádzkovom a hygienickom režime vybavujeme kompletnú agendu matriky, osvedčovania listín a podpisov, evidencie obyvateľov a registra adries vždy v pondelok, v stredu a v piatok po telefonickom dohovore s klientom na presne určený čas. Podateľňa funguje denne. Služby IOMO (výpisy z registra trestov, výpisy z obchodného registra, výpisy z katastra nehnuteľností) dočasne neposkytujeme," dodala hovorkyňa.