Mesto dúfa, že nový automatický komunikačný asistent pomôže ľuďom lepšie zvládať situáciu v čase pandémie ochorenia COVID-19.
Autor TASR
Nitra 4. marca (TASR) – Informácie o krízových a pandemických opatreniach bude v Nitre poskytovať aj automatický komunikačný asistent. Nový chatbot začal fungovať na oficiálnej webovej stránke mesta.
Verejnosť sa prostredníctvom neho môže dozvedieť informácie o aktuálnej pandemickej situácii. „Poskytuje odpovede na najčastejšie otázky, napríklad ako a kde sa ísť otestovať, aké sú rozdiely medzi testami, aká je platnosť testu, čo robiť, ak je občan chorý a čo má robiť jeho okolie. Poskytne tiež informácie o tom, ktoré školy a škôlky sú alebo budú otvorené,“ informovala radnica.
Mesto dúfa, že nový automatický komunikačný asistent pomôže ľuďom lepšie zvládať situáciu v čase pandémie ochorenia COVID-19. „Chceme občanom poskytovať nepretržite čerstvé informácie súvisiace s krízovými opatreniami a ich dosahom na životy ľudí. Obsah je zároveň priebežne dopĺňaný podľa vyhlásení vlády, rozhodnutí mesta Nitra a ďalších oficiálnych zdrojov i na základe otázok od občanov,“ uviedol magistrát.
Verejnosť sa prostredníctvom neho môže dozvedieť informácie o aktuálnej pandemickej situácii. „Poskytuje odpovede na najčastejšie otázky, napríklad ako a kde sa ísť otestovať, aké sú rozdiely medzi testami, aká je platnosť testu, čo robiť, ak je občan chorý a čo má robiť jeho okolie. Poskytne tiež informácie o tom, ktoré školy a škôlky sú alebo budú otvorené,“ informovala radnica.
Mesto dúfa, že nový automatický komunikačný asistent pomôže ľuďom lepšie zvládať situáciu v čase pandémie ochorenia COVID-19. „Chceme občanom poskytovať nepretržite čerstvé informácie súvisiace s krízovými opatreniami a ich dosahom na životy ľudí. Obsah je zároveň priebežne dopĺňaný podľa vyhlásení vlády, rozhodnutí mesta Nitra a ďalších oficiálnych zdrojov i na základe otázok od občanov,“ uviedol magistrát.