Aktivitu Za/ži dobrodružstvo na Hornom Zemplíne finančne podporilo Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
Autor TASR
Malá Domaša 9. augusta (TASR) – Pilotná aktivita svojho druhu Oblastnej organizácie cestovného ruchu Horný Zemplín a Horný Šariš (OO CR HZaHŠ), kampaň Za/ži dobrodružstvo na Hornom Zemplíne, ktorej cieľom bolo podnietiť turistov k návštevám málo známych lokalít, skončila úspešne. Ako TASR informovala výkonná riaditeľka OO CR HZaHŠ Michaela Zdražilová, do aktivity sa zapojili desiatky "nadšených účastníkov".
"Mnohí nás informovali, že aj vďaka tejto kampani spoznali miesta, o ktorých doteraz vôbec nevedeli. Niektorým sa horný Zemplín zapáčil natoľko, že absolvovali návštevu všetkých vybraných lokalít," priblížila s tým, že OO CR zas z ohlasov zapojených "dobrodruhov" získala množstvo podnetov na zlepšenie kvality existujúcich služieb v území.
Princíp kampane, ktorú OO CR HZaHŠ spustila v polovici marca a ukončila ju v predĺženom termíne v závere júla, spočíval v návšteve minimálne štyroch z desiatich vybraných lokalít, kde sa bolo treba odfotografovať pri drevenom "pointe" či nálepke. Za splnenie úlohy si účastníci mali možnosť vyzdvihnúť odmenu, súčasťou kampane bolo aj záverečné žrebovanie o 30 hodnotných cien.
Ako Zdražilová doplnila, OO CR HZaHŠ v súčasnosti pripravuje ďalšie kampane s názvami ekoZEMplín či Hornozemplínske lavičky. Aktivitu Za/ži dobrodružstvo na Hornom Zemplíne finančne podporilo Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
"Mnohí nás informovali, že aj vďaka tejto kampani spoznali miesta, o ktorých doteraz vôbec nevedeli. Niektorým sa horný Zemplín zapáčil natoľko, že absolvovali návštevu všetkých vybraných lokalít," priblížila s tým, že OO CR zas z ohlasov zapojených "dobrodruhov" získala množstvo podnetov na zlepšenie kvality existujúcich služieb v území.
Princíp kampane, ktorú OO CR HZaHŠ spustila v polovici marca a ukončila ju v predĺženom termíne v závere júla, spočíval v návšteve minimálne štyroch z desiatich vybraných lokalít, kde sa bolo treba odfotografovať pri drevenom "pointe" či nálepke. Za splnenie úlohy si účastníci mali možnosť vyzdvihnúť odmenu, súčasťou kampane bolo aj záverečné žrebovanie o 30 hodnotných cien.
Ako Zdražilová doplnila, OO CR HZaHŠ v súčasnosti pripravuje ďalšie kampane s názvami ekoZEMplín či Hornozemplínske lavičky. Aktivitu Za/ži dobrodružstvo na Hornom Zemplíne finančne podporilo Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky.