V rámci Infoseminára, ktorý sa uskutoční začiatkom mája, bude hosťom Petr Klymec prevádzkový riaditeľ Travel Massive v Česku a líder londýnskej pobočky.
Autor TASR
Košice 17. apríla (TASR) – Krajská organizácia Košice Región Turizmus aj v tomto roku pripravuje pre aktérov v regionálnom cestovnom ruchu Infoseminár, ktorý je súčasťou ich príprav na blížiacu sa letnú turistickú sezónu.
Podľa Viktora Wurma z organizácie Košice Región Turizmus, Infoseminár nadviaže na svoj úspešný ročník 2016, ktorý bol primárne určený pracovníkom turistických informačných centier v Košickom kraji a zaoberal sa najmä problematikou priameho kontaktu s návštevníkom.
"V tomto roku sa už publikum seminára rozšíri aj o okruh tých aktérov lokálneho turizmu, ktorí majú záujem a potrebu dozvedieť sa viac nielen o osobnej komunikácii s návštevníkom, ktorý už v destinácii je, ale aj o digitálnej komunikácii na diaľku, teda s tým návštevníkom, ktorý o návšteve iba uvažuje," uviedol pre TASR Wurm.
Ako ďalej povedal, do zostavy prezentujúcich v tomto roku preto pozvali ľudí, ktorí sa profesionálne venujú online marketingu a jeho digitálnym nástrojom. "Účastníci sa dozvedia napríklad ako správne a lacno zacieliť svoje úsilie na oslovenie potenciálneho návštevníka v online priestore a ako efektívne narábať s modernými nástrojmi marketingu," priblížil Wurm.
Košice Región Turizmus zároveň predstaví aj svoju aktuálnu nosnú tému destinácie "UNESCO na DOSAH", ktorá zúčastneným poslúži ako prípadová štúdia pre širšiu diskusiu o destinačnom online marketingu.
Hosťom podujatia bude Petr Klymec prevádzkový riaditeľ Travel Massive v Česku a líder londýnskej pobočky, ktorý zúčastneným hosťom predstaví globálnu platformu pre sieťovanie profesionálov v cestovnom ruchu Travel Massive.
Infoseminár sa uskutoční 3. mája v priestoroch Tabačky Kulturfabrik v Košiciach.
Podľa Viktora Wurma z organizácie Košice Región Turizmus, Infoseminár nadviaže na svoj úspešný ročník 2016, ktorý bol primárne určený pracovníkom turistických informačných centier v Košickom kraji a zaoberal sa najmä problematikou priameho kontaktu s návštevníkom.
"V tomto roku sa už publikum seminára rozšíri aj o okruh tých aktérov lokálneho turizmu, ktorí majú záujem a potrebu dozvedieť sa viac nielen o osobnej komunikácii s návštevníkom, ktorý už v destinácii je, ale aj o digitálnej komunikácii na diaľku, teda s tým návštevníkom, ktorý o návšteve iba uvažuje," uviedol pre TASR Wurm.
Ako ďalej povedal, do zostavy prezentujúcich v tomto roku preto pozvali ľudí, ktorí sa profesionálne venujú online marketingu a jeho digitálnym nástrojom. "Účastníci sa dozvedia napríklad ako správne a lacno zacieliť svoje úsilie na oslovenie potenciálneho návštevníka v online priestore a ako efektívne narábať s modernými nástrojmi marketingu," priblížil Wurm.
Košice Región Turizmus zároveň predstaví aj svoju aktuálnu nosnú tému destinácie "UNESCO na DOSAH", ktorá zúčastneným poslúži ako prípadová štúdia pre širšiu diskusiu o destinačnom online marketingu.
Hosťom podujatia bude Petr Klymec prevádzkový riaditeľ Travel Massive v Česku a líder londýnskej pobočky, ktorý zúčastneným hosťom predstaví globálnu platformu pre sieťovanie profesionálov v cestovnom ruchu Travel Massive.
Infoseminár sa uskutoční 3. mája v priestoroch Tabačky Kulturfabrik v Košiciach.