Začiatkom júla bola spustená vynovená internetová stránka, ktorá v tradičných košických farbách poskytuje informácie pre cestujúcu verejnosť, letecké spoločnosti i obchodných partnerov.
Autor TASR
Košice 18. augusta (TASR) - Košické letisko, okrem intenzívnej propagácie letiska i destinácie Košice medzi zahraničnými leteckými prepravcami, realizuje ďalšie marketingové aktivity. Začiatkom júla bola spustená vynovená internetová stránka, ktorá v tradičných košických farbách poskytuje informácie pre cestujúcu verejnosť, letecké spoločnosti i obchodných partnerov. Ďalším krokom pri budovaní novej firemnej identity je vyhlásenie verejnej súťaže na nové logo letiska.
„Chceme dať priestor šikovným dizajnérom, aby sa takýmto kreatívnym spôsobom mohli spolupodieľať na propagácii letiska a Košíc doma i v zahraničí," povedal zástupca výkonného riaditeľa Letiska Košice – Airport Košice, a.s. Tomáš Jančuš.
Letisko Košice sa profiluje ako vstupná brána na východné Slovensko, jednak pre našich krajanov žijúcich v zahraničí ako aj pre turistov, ktorí k nám prichádzajú z rôznych kútov sveta. Toto by malo byť odzrkadlené aj v logu, ktoré má zároveň vytvárať pozitívny imidž o Letisku Košice aj o celom východoslovenskom regióne.
Nové logo ba malo mať moderný a nadčasový dizajn, s textom Košice International Airport je nevyhnutnosťou. Malo by tiež obsahovať tradičné košické farby modrú a žltú.
Logo vyberie tím zložený z členov manažmentu letiska ako aj z odborníkov z oblasti grafického dizajnu. Autor víťazného loga okrem prestíže a mediálneho zviditeľnenia získa dve spiatočné letenky z Košíc do Bratislavy so spoločnosťou Danube Wings a môže si tak urobiť pekný výlet do slovenskej metropoly. Termín zasielania návrhov je do 31. augusta.
„Chceme dať priestor šikovným dizajnérom, aby sa takýmto kreatívnym spôsobom mohli spolupodieľať na propagácii letiska a Košíc doma i v zahraničí," povedal zástupca výkonného riaditeľa Letiska Košice – Airport Košice, a.s. Tomáš Jančuš.
Letisko Košice sa profiluje ako vstupná brána na východné Slovensko, jednak pre našich krajanov žijúcich v zahraničí ako aj pre turistov, ktorí k nám prichádzajú z rôznych kútov sveta. Toto by malo byť odzrkadlené aj v logu, ktoré má zároveň vytvárať pozitívny imidž o Letisku Košice aj o celom východoslovenskom regióne.
Nové logo ba malo mať moderný a nadčasový dizajn, s textom Košice International Airport je nevyhnutnosťou. Malo by tiež obsahovať tradičné košické farby modrú a žltú.
Logo vyberie tím zložený z členov manažmentu letiska ako aj z odborníkov z oblasti grafického dizajnu. Autor víťazného loga okrem prestíže a mediálneho zviditeľnenia získa dve spiatočné letenky z Košíc do Bratislavy so spoločnosťou Danube Wings a môže si tak urobiť pekný výlet do slovenskej metropoly. Termín zasielania návrhov je do 31. augusta.