Hovorkyňa mesta Viktória Čapčíková uviedla, že informačné centrum sa takýmto spôsobom snaží reagovať a svoje služby prispôsobovať aktuálnym potrebám.
Autor TASR
Liptovský Mikuláš 1. apríla (TASR) - S otázkami o aktuálnych opatreniach v súvislosti s pandémiou nového koronavírusu sa Liptovskomikulášania môžu obrátiť na novozriadené call centrum s telefónnym číslom 0915 957 008. Od pondelka do soboty v čase od 9.00 do 17.00 h im na COVID infolinke pomôžu zamestnanci mestského informačného centra. TASR o tom informovala hovorkyňa mesta Viktória Čapčíková.
Ako dodala, informačné centrum sa takýmto spôsobom snaží reagovať a svoje služby prispôsobovať aktuálnym potrebám.
Počas prevádzkovej doby v súčasnosti informačné centrum zabezpečuje výdaj objednávok. "Klienti sa na nás môžu obrátiť s požiadavkou na kopírovanie, skenovanie a tlač dokumentov. Vybavujeme tiež inzerciu, zmenárenské služby, poistenie na hory, predaj cestovných lístkov, máp, kníh a suvenírov," spresnila riaditeľka liptovskomikulášskeho informačného centra Jana Piatková.
Výdaj je podľa Piatkovej možný len s platným negatívnym testom podľa aktuálneho COVID automatu.
Ako dodala, informačné centrum sa takýmto spôsobom snaží reagovať a svoje služby prispôsobovať aktuálnym potrebám.
Počas prevádzkovej doby v súčasnosti informačné centrum zabezpečuje výdaj objednávok. "Klienti sa na nás môžu obrátiť s požiadavkou na kopírovanie, skenovanie a tlač dokumentov. Vybavujeme tiež inzerciu, zmenárenské služby, poistenie na hory, predaj cestovných lístkov, máp, kníh a suvenírov," spresnila riaditeľka liptovskomikulášskeho informačného centra Jana Piatková.
Výdaj je podľa Piatkovej možný len s platným negatívnym testom podľa aktuálneho COVID automatu.