Školenie, ktoré nemocnica realizovala v štyroch etapách, preto zahŕňalo rôzne aspekty správneho správania a komunikácie v zdravotníckom zariadení.
Autor TASR
Levice 5. novembra (TASR) - Nemocnica Agel v Leviciach preškolila celý personál v oblasti komunikácie s pacientom. Školenie zdravotného personálu bolo zamerané na správne správanie sa a komunikáciu nielen s pacientmi, ale aj príbuznými pacientov. Absolvovali ho nielen lekári a sestry, ale aj zdravotnícki asistenti, laboranti, fyzioterapeuti, sanitári a upratovačky. Podľa námestníčky pre ošetrovateľskú starostlivosť levickej nemocnice Heleny Kopsa Dudášovej prispieva dobrá komunikácia k zníženiu úzkosti a strachu pacienta, zlepšeniu spolupráce i k identifikácii potrieb pacienta.
Schopnosť efektívne komunikovať s pacientmi a príbuznými, uisťovať ich a vysvetľovať im ich diagnózy a liečebné postupy je podľa slov Kopsa Dudášovej kľúčová na dosiahnutie pozitívnych výsledkov a celkové psychické nastavenie pacientov. Školenie, ktoré nemocnica realizovala v štyroch etapách, preto zahŕňalo rôzne aspekty správneho správania a komunikácie v zdravotníckom zariadení.
Schopnosť efektívne komunikovať s pacientmi a príbuznými, uisťovať ich a vysvetľovať im ich diagnózy a liečebné postupy je podľa slov Kopsa Dudášovej kľúčová na dosiahnutie pozitívnych výsledkov a celkové psychické nastavenie pacientov. Školenie, ktoré nemocnica realizovala v štyroch etapách, preto zahŕňalo rôzne aspekty správneho správania a komunikácie v zdravotníckom zariadení.