Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 24. november 2024Meniny má Emília
< sekcia Regióny

Na Liptove začínajú testovať kvalitu služieb a udeľovať hviezdy

Najznámejším členom hodnotiaceho trojlístka je herec Peter Batthyany.

Ružomberok 11. októbra (TASR) – Prevádzkovatelia desiatich liptovských ubytovacích zariadení nabrali odvahu a v týchto dňoch absolvujú premiéru projektu Liptovská hviezda v podobe praktického otestovania svojich služieb so zámerom získať certifikát kvality vyjadrený jednou až tromi hviezdičkami.

„Hlavným cieľom je pomôcť potenciálnym klientom zorientovať sa v ponuke a zároveň dať spätnú väzbu jednotlivým zariadeniam. Verím, že sa postupne inšpirujú aj ďalší naši hotelieri, zabojujú o certifikát kvality a Liptovská hviezda sa stane zárukou prvotriednych služieb,“ uviedla pre TASR riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu Región Liptov Darina Bartková.

Najznámejším členom hodnotiaceho trojlístka je herec Peter Batthyany. „Vo vyspelých okolitých krajinách je to bežnou vecou, preto som šťastný, že začína niečo takéto existovať aj u nás a rád som prijal pozvanie. Ľudia, ktorí sa snažia o pozdvihnutie kvality, si zaslúžia povšimnutie, povzbudenie a podporu. V našom turizme musí platiť staré známe: náš zákazník, náš pán,“ kvitoval spomínaný projekt.

„Aj mňa veľmi teší, že vznikla táto iniciatíva, aby u nás rástla kvalita gastronomických služieb. Stále je čo zlepšovať, podstatou je kvalita surovín. Aj v slovenskej kuchyni musí fungovať regionálnosť a sezónnosť. Máme nepreberné množstvo originálnych tradičných špecialít, ktoré dobre uvarené a podané určite rád ochutná každý hosť,“ skonštatoval renomovaný šéfkuchár Gabriel Kocák.

Transparentné hodnotenie kvality v spojení s účinnou propagáciou môže podľa manažéra kvality siete tatranských hotelov Martina Zahradníka iba pomôcť. „V posledných rokoch sme síce urobili obrovské skoky dopredu, no treba naďalej pracovať na rezervách, ak sa chceme postupne približovať a vyrovnať alpským strediskám. Veľký priestor na zlepšenie je napríklad v komunikácii s klientmi,“ dodal.