Úradníkov možno kontaktovať priamo na ich telefónnych číslach a mailových adresách uvedených na stránke mesta alebo na budove.
Autor TASR
Hriňová 17. decembra (TASR) – Mestský úrad v Hriňovej v Detvianskom okrese je od štvrtka pre verejnosť zatvorený do odvolania. Samospráva o tom informuje na svojej oficiálnej webstránke s tým, že tak rozhodla na základe mimoriadnej situácie pre šírenie sa ochorenia COVID-19.
Mesto bude poskytovať svoje služby obyvateľom výhradne prostredníctvom telefonických a mailových kontaktov. „Vstup na mestský úrad je pre verejnosť uzatvorený. Rovnako sú zatvorené aj mestské kultúrne stredisko, mestská knižnica a turistické informačné centrum,“ uvádza úrad.
Úradníkov možno kontaktovať priamo na ich telefónnych číslach a mailových adresách uvedených na stránke mesta alebo na vstupných dverách do budovy úradu. Nainštalovali tam tiež poštovú schránku na doručovanie písomností.
V súvislosti s úhradou miestnych daní a poplatkov majú Hriňovčania využívať výlučne elektronické platby. „Pre úhrady za využitie domu smútku nie je potrebné navštevovať mestský úrad, poverený zamestnanec bude ľudí telefonicky alebo písomne kontaktovať,“ zhrnulo mesto s tým, že pri neodkladných životných situáciách, ako sú napríklad vybavenie písomností o úmrtí alebo overenie podpisov, môžu kontaktovať hriňovského prednostu Mariána Ďuricu.
Vedenie úradu tiež obyvateľom pripomína, aby obmedzili hromadné stretávanie sa a osobný kontakt v situáciách, ktoré nie sú bezprostredne nevyhnutné na zabezpečenie potrieb rodiny alebo povolania.
Mesto bude poskytovať svoje služby obyvateľom výhradne prostredníctvom telefonických a mailových kontaktov. „Vstup na mestský úrad je pre verejnosť uzatvorený. Rovnako sú zatvorené aj mestské kultúrne stredisko, mestská knižnica a turistické informačné centrum,“ uvádza úrad.
Úradníkov možno kontaktovať priamo na ich telefónnych číslach a mailových adresách uvedených na stránke mesta alebo na vstupných dverách do budovy úradu. Nainštalovali tam tiež poštovú schránku na doručovanie písomností.
V súvislosti s úhradou miestnych daní a poplatkov majú Hriňovčania využívať výlučne elektronické platby. „Pre úhrady za využitie domu smútku nie je potrebné navštevovať mestský úrad, poverený zamestnanec bude ľudí telefonicky alebo písomne kontaktovať,“ zhrnulo mesto s tým, že pri neodkladných životných situáciách, ako sú napríklad vybavenie písomností o úmrtí alebo overenie podpisov, môžu kontaktovať hriňovského prednostu Mariána Ďuricu.
Vedenie úradu tiež obyvateľom pripomína, aby obmedzili hromadné stretávanie sa a osobný kontakt v situáciách, ktoré nie sú bezprostredne nevyhnutné na zabezpečenie potrieb rodiny alebo povolania.