Telefonická linka bude dostupná sedem dní v týždni od 8.00 do 20.00 h.
Autor TASR
Myjava 27. marca (TASR) - Mesto Myjava zriadilo krízovú telefonickú linku na poskytovanie poradenstva dištančnou formou. Informoval o tom Tomáš Marek z Mestského úradu Myjava.
Telefonická linka bude dostupná sedem dní v týždni od 8.00 do 20.00 h. "Linka bola zriadená pre občanov pre prípad, ak nevedia, kam sa obrátiť, koho kontaktovať alebo ako riešiť svoj problém súvisiaci s ochorením COVID-19," uviedol Marek.
Ako ďalej doplnil, linka slúži na poskytnutie opory volajúcemu, elimináciu pocitov strachu, neistoty, obáv a na poskytnutie základného poradenstva osobám, ktoré sú osamelé, zdravotne postihnuté alebo inak znevýhodnené a nevedia svoj problém sami identifikovať.
V prípade potreby sú členovia krízového intervenčného tímu k dispozícii na telefónnom čísle 0907 242 449.
Telefonická linka bude dostupná sedem dní v týždni od 8.00 do 20.00 h. "Linka bola zriadená pre občanov pre prípad, ak nevedia, kam sa obrátiť, koho kontaktovať alebo ako riešiť svoj problém súvisiaci s ochorením COVID-19," uviedol Marek.
Ako ďalej doplnil, linka slúži na poskytnutie opory volajúcemu, elimináciu pocitov strachu, neistoty, obáv a na poskytnutie základného poradenstva osobám, ktoré sú osamelé, zdravotne postihnuté alebo inak znevýhodnené a nevedia svoj problém sami identifikovať.
V prípade potreby sú členovia krízového intervenčného tímu k dispozícii na telefónnom čísle 0907 242 449.