S rekonštrukciou mosta v úseku trate Svit - Štrba začali v marci.
Autor TASR
Štrba 22. júla (TASR) - Na železničnej stanici Štrba - zastávka treba tento týždeň rátať s úplnou výlukou, dôvodom je obnova mosta ponad železničnú trať pod Tatrami. Samospráva na webovej stránke informovala, že výluka oboch tratí v doprave bude vo štvrtok 25. a v piatok 26. júla.
"V týchto dňoch osobné vlaky nebudú stáť na zastávke Štrba - zastávka v čase od 7.30 do 16.30 h," uvádza obec. Samospráva v tejto súvislosti pripravila pre cestujúcich zvoz zo zastávky autobusu pri cintoríne v Štrbe na vlakovú stanicu v časti Tatranská Štrba stanica Štrba a späť, na prípoje do Liptovského Mikuláša, do Štrby, prípadne na spoje do Popradu.
"Mikrobus modrej farby označený logom DHZ Štrba bude pristavený štyrikrát pri zastávke SAD Štrba cintorín o 9.30 h, 11.30 h, 13.30 h a 15.30 h. V ostatných časoch bude osobný vlak zastavovať na koľaji bližšie k obci Štrba," dodáva samospráva.
S rekonštrukciou mosta v úseku trate Svit - Štrba začali v marci. V polovici mája z dôvodu realizácie prác uzatvorili aj jednu z prístupových ciest do obce. Pôvodný železničný most nahradí úplne nový, práce by mali trvať 240 dní od odovzdania staveniska. Investorom stavby za približne 3,2 milióna eur je Prešovský samosprávny kraj.
"V týchto dňoch osobné vlaky nebudú stáť na zastávke Štrba - zastávka v čase od 7.30 do 16.30 h," uvádza obec. Samospráva v tejto súvislosti pripravila pre cestujúcich zvoz zo zastávky autobusu pri cintoríne v Štrbe na vlakovú stanicu v časti Tatranská Štrba stanica Štrba a späť, na prípoje do Liptovského Mikuláša, do Štrby, prípadne na spoje do Popradu.
"Mikrobus modrej farby označený logom DHZ Štrba bude pristavený štyrikrát pri zastávke SAD Štrba cintorín o 9.30 h, 11.30 h, 13.30 h a 15.30 h. V ostatných časoch bude osobný vlak zastavovať na koľaji bližšie k obci Štrba," dodáva samospráva.
S rekonštrukciou mosta v úseku trate Svit - Štrba začali v marci. V polovici mája z dôvodu realizácie prác uzatvorili aj jednu z prístupových ciest do obce. Pôvodný železničný most nahradí úplne nový, práce by mali trvať 240 dní od odovzdania staveniska. Investorom stavby za približne 3,2 milióna eur je Prešovský samosprávny kraj.