Účastníci programu sa oboznámili aj s aktivitami oddelenia reklamy Kreatívneho centra SPU v Nitre a konzorcia DETECT.
Autor TASR
Nitra 12. októbra (TASR) - Dvadsať mladých ľudí ukončilo na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite (SPU) v Nitre vzdelávanie v rámci nového programu Mladí FAKTY-visti. Projekt sa uskutočnil pod záštitou UNICEF Slovensko .
Ako uviedla Renáta Chosraviová z SPU, absolventi vzdelávania budú ako junior ambasádori prinášať fakty o témach súvisiacich s klimatickou zmenou a jej dosahoch. "Na fakulte ekonomiky a manažmentu (FEM) si vyskúšali neuromarketingový test, oboznámili sa s činnosťou vedeckého Laboratória spotrebiteľských štúdií FEM a meraním kvality ovzdušia," vysvetlila Chosraviová.
Mladí ambasádori absolvovali aj prednášku Jakuba Berčíka na tému Neuromarketing ako nástroj chápania postojov človeka. Zároveň im predstavil nový projekt o zvyšovaní povedomia a vedomostnej základne v oblasti kvality ovzdušia a jej vplyvu na zdravie populácie, ktorý koordinuje SPU v Nitre.
Účastníci programu sa oboznámili aj s aktivitami oddelenia reklamy Kreatívneho centra SPU v Nitre a konzorcia DETECT. "Súčasťou podujatia bola prednáška na tému vodozádržných opatrení v krajinnej architektúre. Mladí ambasádori budú získané inšpiratívne poznatky prinášať svojim rovesníkom cez profil fakty_visti na Instagrame a blogu," povedala Chosraviová.
Ako doplnila, Klub junior ambasádorov UNICEF je priestor, kde majú mladí ľudia možnosť pod vedením mentorov systematicky pracovať na viacerých úrovniach s dátami a faktami. V rámci mentoringového programu sa stretávajú s odborníkmi, výskumníkmi, ale aj influencermi, ktorí ich prevedú vyhľadávaním pôvodných zdrojov informácií a formovaním výstupov pre rovesníkov a verejnosť.
Ako uviedla Renáta Chosraviová z SPU, absolventi vzdelávania budú ako junior ambasádori prinášať fakty o témach súvisiacich s klimatickou zmenou a jej dosahoch. "Na fakulte ekonomiky a manažmentu (FEM) si vyskúšali neuromarketingový test, oboznámili sa s činnosťou vedeckého Laboratória spotrebiteľských štúdií FEM a meraním kvality ovzdušia," vysvetlila Chosraviová.
Mladí ambasádori absolvovali aj prednášku Jakuba Berčíka na tému Neuromarketing ako nástroj chápania postojov človeka. Zároveň im predstavil nový projekt o zvyšovaní povedomia a vedomostnej základne v oblasti kvality ovzdušia a jej vplyvu na zdravie populácie, ktorý koordinuje SPU v Nitre.
Účastníci programu sa oboznámili aj s aktivitami oddelenia reklamy Kreatívneho centra SPU v Nitre a konzorcia DETECT. "Súčasťou podujatia bola prednáška na tému vodozádržných opatrení v krajinnej architektúre. Mladí ambasádori budú získané inšpiratívne poznatky prinášať svojim rovesníkom cez profil fakty_visti na Instagrame a blogu," povedala Chosraviová.
Ako doplnila, Klub junior ambasádorov UNICEF je priestor, kde majú mladí ľudia možnosť pod vedením mentorov systematicky pracovať na viacerých úrovniach s dátami a faktami. V rámci mentoringového programu sa stretávajú s odborníkmi, výskumníkmi, ale aj influencermi, ktorí ich prevedú vyhľadávaním pôvodných zdrojov informácií a formovaním výstupov pre rovesníkov a verejnosť.