Najvyšší záujem o vykonanie nákupov potravín a drogérie mali seniori v mestskej časti Chrenová.
Autor TASR
Nitra 10. júna (TASR) – Linka pomoci, ktorú zriadilo mesto Nitra v období pandémie ako jedno z opatrení pre seniorov, vybavila počas svojho fungovania vyše 400 žiadostí. V období od 23. marca do 29. mája na ňu zavolalo 426 starších ľudí, ktorí mesto žiadali o pomoc s nákupmi potravín, drogérie alebo liekov, informoval hovorca mesta Tomáš Holúbek.
Prostredníctvom linky si seniori vybavovali aj doručenie rúšok, vydaných ich bolo 1214 kusov. Samospráva vytvorila okrem telefonickej linky aj špeciálnu mailovú adresu, na ktorú prišlo 31 správ. Jednotlivé požiadavky vybavovali poverení pracovníci odboru sociálnych služieb.
Najvyšší záujem o vykonanie nákupov potravín a drogérie mali seniori v mestskej časti Chrenová. Nasledovali Zobor, Staré Mesto, Klokočina a Čermáň. Najnižší záujem o túto službu bol na Dieloch a na Kyneku. „O pomoc žiadali všetky vekové skupiny seniorov. Mestu zavolali aj desiati starčekovia, ktorým do stovky chýbajú iba štyri roky,“ skonštatoval Holúbek.
Prostredníctvom linky si seniori vybavovali aj doručenie rúšok, vydaných ich bolo 1214 kusov. Samospráva vytvorila okrem telefonickej linky aj špeciálnu mailovú adresu, na ktorú prišlo 31 správ. Jednotlivé požiadavky vybavovali poverení pracovníci odboru sociálnych služieb.
Najvyšší záujem o vykonanie nákupov potravín a drogérie mali seniori v mestskej časti Chrenová. Nasledovali Zobor, Staré Mesto, Klokočina a Čermáň. Najnižší záujem o túto službu bol na Dieloch a na Kyneku. „O pomoc žiadali všetky vekové skupiny seniorov. Mestu zavolali aj desiati starčekovia, ktorým do stovky chýbajú iba štyri roky,“ skonštatoval Holúbek.