Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť vo výberovom konaní je do 15. marca.
Autor TASR
Považská Bystrica 8. februára (TASR) – Mesto Považská Bystrica vyhlásilo verejné obstarávanie na dodávateľa technických služieb. Za komplexné poskytovanie technických služieb mesto počas nasledujúcich desiatich rokov zaplatí 25,5 milióna eur.
Ako TASR informoval prednosta mestského úradu v Považskej Bystrici Anton Martaus, komplexné poskytovanie technických služieb v Považskej Bystrici zahŕňa vývoz nádob na komunálny odpad, separovaný, resp. triedený zber odpadov, skládkovanie, prevádzkovanie zberného dvora a zberných miest, spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu kompostovaním, zimnú a letnú údržbu komunikácií, drobné stavebné a udržiavacie práce spevnených plôch.
"Existujúca zmluva aj s dodatkami so súčasným poskytovateľom technických služieb končí v apríli tohto roku, takže je treba vysúťažiť nové podmienky a nového dodávateľa," skonštatoval Martaus s tým, že zmluva bude na obdobie desiatich rokov, financovanie bude zabezpečené z mestského rozpočtu.
Ako dodal, zber, uloženie a likvidácia komunálneho odpadu stojí mesto ročne asi 2,5 milióna eur, na poplatkoch za komunálny odpad vyberie mesto za rok od obyvateľov len asi 1,1 milióna eur. "Nová zmluva by mala začať platiť od mája tohto roku. Samozrejme, záleží aj na tom, ako bude prebiehať verejné obstarávanie, či sa vznesú námietky, alebo či to bude mať hladký priebeh. Verejné obstarávanie by sme chceli ukončiť do konca apríla," doplnil prednosta.
Ako mesto informuje v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejnenom vo vestníku Úradu pre verejné obstarávanie, lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť vo výberovom konaní je do 15. marca do 9.00 hodiny.
Ako TASR informoval prednosta mestského úradu v Považskej Bystrici Anton Martaus, komplexné poskytovanie technických služieb v Považskej Bystrici zahŕňa vývoz nádob na komunálny odpad, separovaný, resp. triedený zber odpadov, skládkovanie, prevádzkovanie zberného dvora a zberných miest, spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu kompostovaním, zimnú a letnú údržbu komunikácií, drobné stavebné a udržiavacie práce spevnených plôch.
"Existujúca zmluva aj s dodatkami so súčasným poskytovateľom technických služieb končí v apríli tohto roku, takže je treba vysúťažiť nové podmienky a nového dodávateľa," skonštatoval Martaus s tým, že zmluva bude na obdobie desiatich rokov, financovanie bude zabezpečené z mestského rozpočtu.
Ako dodal, zber, uloženie a likvidácia komunálneho odpadu stojí mesto ročne asi 2,5 milióna eur, na poplatkoch za komunálny odpad vyberie mesto za rok od obyvateľov len asi 1,1 milióna eur. "Nová zmluva by mala začať platiť od mája tohto roku. Samozrejme, záleží aj na tom, ako bude prebiehať verejné obstarávanie, či sa vznesú námietky, alebo či to bude mať hladký priebeh. Verejné obstarávanie by sme chceli ukončiť do konca apríla," doplnil prednosta.
Ako mesto informuje v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejnenom vo vestníku Úradu pre verejné obstarávanie, lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť vo výberovom konaní je do 15. marca do 9.00 hodiny.