V rámci tejto sociálnej pomoci mesto výlučne zabezpečí základné potraviny, hygienické potreby a voľnopredajné lieky.
Autor TASR
Prievidza 18. januára (TASR) - Prievidzská radnica začala opätovne zabezpečovať nákupy pre osamelých ťažko zdravotne postihnutých obyvateľov a seniorov nad 65 rokov s trvalým pobytom na území mesta. Službu vytvorila v súvislosti s pandémiou nového koronavírusu, informoval hovorca mesta Michal Ďureje.
Potrebu zabezpečenia drobného nákupu môže obyvateľ nahlásiť v pracovné dni v čase od 8.00 do 12.00 h na telefónnom čísle 0904 752 665 alebo emailom na adrese potraviny@prievidza.sk.
Jeden nákup nesmie presiahnuť päť kilogramov. V rámci tejto sociálnej pomoci mesto výlučne zabezpečí základné potraviny, hygienické potreby a voľnopredajné lieky. Netýka sa to alkoholu, cigariet či veľkých balení potravín.
Objednávku a nákup do jednej domácnosti radnica zabezpečí maximálne dva razy do týždňa. Na druhý deň po telefonickej objednávke poverená osoba mestského úradu (MsÚ) navštívi dopoludnia domácnosti a preberie finančnú hotovosť od žiadateľov o nákup. Peniaze spolu prepočítajú a žiadateľ o nákup ich vydá poverenej osobe na podpis.
Nákupy vykoná poverená osoba MsÚ v deň po prevzatí financií a v popoludňajších hodinách ich doručia do domácností. Nákup odovzdá žiadateľovi, zároveň spolu prepočítajú výdavok finančnej hotovosti a tento mu vydá na podpis. Položky nákupu si poverená osoba skontroluje a prípadné nezrovnalosti rieši na mieste so žiadateľom o nákup.
Potrebu zabezpečenia drobného nákupu môže obyvateľ nahlásiť v pracovné dni v čase od 8.00 do 12.00 h na telefónnom čísle 0904 752 665 alebo emailom na adrese potraviny@prievidza.sk.
Jeden nákup nesmie presiahnuť päť kilogramov. V rámci tejto sociálnej pomoci mesto výlučne zabezpečí základné potraviny, hygienické potreby a voľnopredajné lieky. Netýka sa to alkoholu, cigariet či veľkých balení potravín.
Objednávku a nákup do jednej domácnosti radnica zabezpečí maximálne dva razy do týždňa. Na druhý deň po telefonickej objednávke poverená osoba mestského úradu (MsÚ) navštívi dopoludnia domácnosti a preberie finančnú hotovosť od žiadateľov o nákup. Peniaze spolu prepočítajú a žiadateľ o nákup ich vydá poverenej osobe na podpis.
Nákupy vykoná poverená osoba MsÚ v deň po prevzatí financií a v popoludňajších hodinách ich doručia do domácností. Nákup odovzdá žiadateľovi, zároveň spolu prepočítajú výdavok finančnej hotovosti a tento mu vydá na podpis. Položky nákupu si poverená osoba skontroluje a prípadné nezrovnalosti rieši na mieste so žiadateľom o nákup.