Po 31. marci budú všetky pripomienky zosumarizované a vyhodnotené.
Autor TASR
Bratislava 21. februára (TASR) – Mesto Bratislava pre vysoký záujem verejnosti predĺžilo do 31. marca lehotu na pripomienkovanie urbanistickej štúdie Riešenie centrálnej rozvojovej osi Petržalka. Tá sa zaoberá prehodnotením rozvoja územia mestskej časti pozdĺž súčasnej i budúcej električkovej trate a okolo Chorvátskeho ramena. TASR o tom informovalo hlavné mesto.
Po 31. marci budú všetky pripomienky zosumarizované a vyhodnotené. "V prípade, že pripomienka nebude môcť byť z nejakého dôvodu akceptovaná, autori a autorky pripomienky budú pozvaní na dorokovacie konanie. Vyhodnotenie pripomienok s odôvodnením bude po spracovaní prístupné na webe hlavného mesta, na stránke www.participacia-petrzalka.bratislava.sk aj na podstránke hlavnej architektky," spresnil hovorca Bratislavy Peter Bubla. Pripomienky môžu občania a organizácie zasielať poštou na adresu kancelárie hlavnej architektky Bratislavy alebo mailom na adresu architekt@bratislava.sk.
Urbanistická štúdia sa preto zaoberá územím okolo Chorvátskeho ramena v Petržalke. Jej hlavnými cieľmi sú navrhnúť novú urbanistickú koncepciu územia, koncepciu dlhodobo udržateľnej mobility s podporou pešej a cyklistickej dopravy, v úzkom prepojení na MHD. Taktiež navrhnúť koncepciu verejných priestorov s dôrazom na zachovanie prírodného charakteru územia okolo Chorvátskeho ramena a definovať východiská pre zmenu územného plánu mesta v danej lokalite. Urbanistická štúdia centrálnej rozvojovej osi Petržalky je podľa hlavného mesta prvým krokom k budúcej zmene územného plánu. "Ten súčasný totiž umožňuje masívnu výstavbu, negarantuje zeleň, stále ráta s už odmietnutou štvorprúdovou cestou, ale neráta s potrebnou vybavenosťou okolo budúcej osi električky," povedal primátor Bratislavy Matúš Vallo. Deklaruje, že za jeho pôsobenia nepodpíše predaj a ani prenájom mestských pozemkov súkromnému developerovi v okolí budúcej električkovej trate.
Starosta Petržalky Ján Hrčka verí, že v okolí budúcej električkovej trate bude čo najviac zelene, peších promenád, cyklotrás a parkov, čiže takzvaný petržalský Central park.
Po 31. marci budú všetky pripomienky zosumarizované a vyhodnotené. "V prípade, že pripomienka nebude môcť byť z nejakého dôvodu akceptovaná, autori a autorky pripomienky budú pozvaní na dorokovacie konanie. Vyhodnotenie pripomienok s odôvodnením bude po spracovaní prístupné na webe hlavného mesta, na stránke www.participacia-petrzalka.bratislava.sk aj na podstránke hlavnej architektky," spresnil hovorca Bratislavy Peter Bubla. Pripomienky môžu občania a organizácie zasielať poštou na adresu kancelárie hlavnej architektky Bratislavy alebo mailom na adresu architekt@bratislava.sk.
Urbanistická štúdia sa preto zaoberá územím okolo Chorvátskeho ramena v Petržalke. Jej hlavnými cieľmi sú navrhnúť novú urbanistickú koncepciu územia, koncepciu dlhodobo udržateľnej mobility s podporou pešej a cyklistickej dopravy, v úzkom prepojení na MHD. Taktiež navrhnúť koncepciu verejných priestorov s dôrazom na zachovanie prírodného charakteru územia okolo Chorvátskeho ramena a definovať východiská pre zmenu územného plánu mesta v danej lokalite. Urbanistická štúdia centrálnej rozvojovej osi Petržalky je podľa hlavného mesta prvým krokom k budúcej zmene územného plánu. "Ten súčasný totiž umožňuje masívnu výstavbu, negarantuje zeleň, stále ráta s už odmietnutou štvorprúdovou cestou, ale neráta s potrebnou vybavenosťou okolo budúcej osi električky," povedal primátor Bratislavy Matúš Vallo. Deklaruje, že za jeho pôsobenia nepodpíše predaj a ani prenájom mestských pozemkov súkromnému developerovi v okolí budúcej električkovej trate.
Starosta Petržalky Ján Hrčka verí, že v okolí budúcej električkovej trate bude čo najviac zelene, peších promenád, cyklotrás a parkov, čiže takzvaný petržalský Central park.