Moderná značka sa má podľa zámeru stať popri erbe vývozným artiklom Hlohovca a základom jednotného mestského vizuálneho štýlu.
Autor TASR
Hlohovec 13. marca (TASR) – Hlohovec ako rozvíjajúce sa mesto na brehu Váhu, obklopené južným výbežkom Považského Inovca, s bohatou históriou, siahajúcou až do doby kamennej, sídlo významných priemyselných spoločností a s vinohradníckymi tradíciami, by malo zohľadňovať nové logo, na ktoré radnica vypísala verejnú súťaž.
Moderná značka sa má podľa zámeru stať popri erbe vývozným artiklom Hlohovca a základom jednotného mestského vizuálneho štýlu. Používať by sa mala v internej komunikácii orgánov samosprávy, pri kultúrnych, spoločenských a športových akciách, pri komunikácii mesta v medzinárodných vzťahoch a v cestovnom ruchu. Uzávierka súťaže je 30. apríla, zúčastniť sa môžu fyzické i právnické osoby zo Slovenska.
Špeciálna komisia z doručených návrhov vyberie a zverejní päť najlepších, z nich bude môcť verejnosť do 30. júna vybrať hlasovaním pre ňu najvyhovujúcejší. Víťazný návrh však vyberie odborná porota. Mesto si zároveň vyhradilo právo nevyhodnotiť žiadny z návrhov ako víťazný. Hlohovská radnica o tom informovala na svojom portáli.
Moderná značka sa má podľa zámeru stať popri erbe vývozným artiklom Hlohovca a základom jednotného mestského vizuálneho štýlu. Používať by sa mala v internej komunikácii orgánov samosprávy, pri kultúrnych, spoločenských a športových akciách, pri komunikácii mesta v medzinárodných vzťahoch a v cestovnom ruchu. Uzávierka súťaže je 30. apríla, zúčastniť sa môžu fyzické i právnické osoby zo Slovenska.
Špeciálna komisia z doručených návrhov vyberie a zverejní päť najlepších, z nich bude môcť verejnosť do 30. júna vybrať hlasovaním pre ňu najvyhovujúcejší. Víťazný návrh však vyberie odborná porota. Mesto si zároveň vyhradilo právo nevyhodnotiť žiadny z návrhov ako víťazný. Hlohovská radnica o tom informovala na svojom portáli.