Pripomenul, že magistrát mesta vydáva internetové KEnoviny.
Autor TASR
Košice 25. septembra (TASR) – Košická mestská samospráva nepovažuje za potrebné vlastniť a financovať vlastné informačné periodikum, či televízny alebo rozhlasový kanál. Pre TASR to uviedol primátor mesta Richard Raši.
Ako zdôraznil, Košice sú z hľadiska Slovenska a po vlaňajšom roku aj regiónu Európy tak významné, že tieto úvahy sú naozaj zbytočné. „Len počas minulého roku bolo o meste viac ako 2000 mediálnych zmienok v slovenských aj zahraničných médiách. Naozaj, obraz o Košiciach tieto média vytvárajú komplexný a vo väčšine prípadov aj korektný a pravdivý,“ povedal Raši.
Košický primátor veľmi pozitívne vníma prácu tlačových agentúr, regionálnych periodík, lokálnych televízií a osobitne vyzdvihol vysielanie Rádia Košice, ktoré pre propagáciu mesta a informovanosť o dianí v ňom robí veľmi veľa. „Mediálne pokrytie dopĺňajú aj nové internetové, či printové médiá. To svedčí o tom, že mesto sa vyvíja, je zaujímavé a dáva príležitosť aj pre vznik nových médií,“ dodal.
Pripomenul, že magistrát mesta vydáva internetové KEnoviny. „Je to pravidelný informátor a zasielame ho e-mailom všetkým, ktorí o to majú záujem,“ doplnil Raši s tým, že pravidelne sa novinky o meste objavujú aj na jeho oficiálnej webovej stránke, pričom má tiež vlastnú facebookovú stránku. „Snažíme sa prispievať tiež do všetkých periodík a občasníkov, ktoré sa v meste nachádzajú,“ uviedol ďalej primátor.
Pripomenul, že tento spôsob informovanosti verejnosti považuje za dostatočný a nepociťuje potrebu vynakladať finančné prostriedky na vlastné noviny, či iné médium. „To by sme museli niekoho ukrátiť a radšej budeme investovať do športu, výstavby, rekonštrukcie ciest, chodníkov alebo bezpečnosti a verím, že všetky existujúce médiá to pozitívne zhodnotia,“ uzavrel.
Ako zdôraznil, Košice sú z hľadiska Slovenska a po vlaňajšom roku aj regiónu Európy tak významné, že tieto úvahy sú naozaj zbytočné. „Len počas minulého roku bolo o meste viac ako 2000 mediálnych zmienok v slovenských aj zahraničných médiách. Naozaj, obraz o Košiciach tieto média vytvárajú komplexný a vo väčšine prípadov aj korektný a pravdivý,“ povedal Raši.
Košický primátor veľmi pozitívne vníma prácu tlačových agentúr, regionálnych periodík, lokálnych televízií a osobitne vyzdvihol vysielanie Rádia Košice, ktoré pre propagáciu mesta a informovanosť o dianí v ňom robí veľmi veľa. „Mediálne pokrytie dopĺňajú aj nové internetové, či printové médiá. To svedčí o tom, že mesto sa vyvíja, je zaujímavé a dáva príležitosť aj pre vznik nových médií,“ dodal.
Pripomenul, že magistrát mesta vydáva internetové KEnoviny. „Je to pravidelný informátor a zasielame ho e-mailom všetkým, ktorí o to majú záujem,“ doplnil Raši s tým, že pravidelne sa novinky o meste objavujú aj na jeho oficiálnej webovej stránke, pričom má tiež vlastnú facebookovú stránku. „Snažíme sa prispievať tiež do všetkých periodík a občasníkov, ktoré sa v meste nachádzajú,“ uviedol ďalej primátor.
Pripomenul, že tento spôsob informovanosti verejnosti považuje za dostatočný a nepociťuje potrebu vynakladať finančné prostriedky na vlastné noviny, či iné médium. „To by sme museli niekoho ukrátiť a radšej budeme investovať do športu, výstavby, rekonštrukcie ciest, chodníkov alebo bezpečnosti a verím, že všetky existujúce médiá to pozitívne zhodnotia,“ uzavrel.