Pacienti hodnotia prístup personálu, informovanosť, prostredie, kvalitu upratovania a stravu.
Autor TASR
Skalica 11. marca (TASR) - Fakultná nemocnica s poliklinikou (FNsP) Skalica realizuje prieskum spokojnosti hospitalizovaných zákazníkov už aj on-line formou. TASR o tom informovala hovorkyňa spoločnosti Agel SK Martina Pavliková.
Donedávna sa realizoval prieskum hodnotenia spokojnosti pacientov výlučne v papierovej forme. "Od marca vyzývame pacientov pri príjme na lôžkové oddelenia, aby nám poskytli v rámci informovaného súhlasu aj e-mailovú adresu," uviedla námestníčka pre ošetrovateľskú starostlivosť Katarína Filípková.
Pacient dostáva on-line dotazník e-mailom s odstupom niekoľkých dní po prepustení z hospitalizácie a hodnotí pobyt a služby nemocnice z pohodlia domova. Prieskum je anonymný a je zameraný na kľúčové oblasti liečebného pobytu v nemocnici.
Pacienti hodnotia prístup personálu, informovanosť, prostredie, kvalitu upratovania a stravu. "Sme vďační za každý podnet, ktorý pomôže zlepšovať poskytované služby alebo zdravotnú starostlivosť," doplnila Filípková.
Donedávna sa realizoval prieskum hodnotenia spokojnosti pacientov výlučne v papierovej forme. "Od marca vyzývame pacientov pri príjme na lôžkové oddelenia, aby nám poskytli v rámci informovaného súhlasu aj e-mailovú adresu," uviedla námestníčka pre ošetrovateľskú starostlivosť Katarína Filípková.
Pacient dostáva on-line dotazník e-mailom s odstupom niekoľkých dní po prepustení z hospitalizácie a hodnotí pobyt a služby nemocnice z pohodlia domova. Prieskum je anonymný a je zameraný na kľúčové oblasti liečebného pobytu v nemocnici.
Pacienti hodnotia prístup personálu, informovanosť, prostredie, kvalitu upratovania a stravu. "Sme vďační za každý podnet, ktorý pomôže zlepšovať poskytované služby alebo zdravotnú starostlivosť," doplnila Filípková.