Užívateľ má na výber osem druhov formulárov podľa zámeru, s akým sa obracia na nemocnicu.
Autor TASR
Skalica 25. augusta (TASR) – Fakultná nemocnica Agel Skalica, ktorá je spádovou nemocnicou pre viac ako 110.000 obyvateľov z okresov Skalica, Senica a čiastočne aj Myjava a Malacky, pripravila novú webovú stránku. TASR o tom informovala hovorkyňa nemocnice Martina Pavliková.
Ako uviedla, základné menu umožňuje ľahkú orientáciu v informáciách. "Prostredníctvom internetového sídla spoločnosti sa snažíme informovať klientov a pacientov o aktuálnom dianí v nemocnici, upozorňujeme na dôležité zmeny a dávame do pozornosti to, v čom sa nám darí napredovať. Návštevníci internetovej stránky nemocnice sa v tomto čase informujú najčastejšie o možnosti vyšetrení na ochorenie COVID-19 a rezervácie termínov," informoval riaditeľ nemocnice Jakub Rybár.
Rozšírené možnosti prináša stránka aj v oblasti komunikácie s nemocnicou. "Užívateľ má na výber osem druhov formulárov podľa zámeru, s akým sa obracia na nemocnicu. Pri adresovaní nespokojnosti má klient na výber až z piatich možností. Cieľom je, aby sa požiadavka dostala v čo najkratšom čase k zodpovednej osobe a mohla byť riešená," doplnila Pavliková.
Medzi najnavštevovanejšie sekcie patrili oznamy o neprítomnosti lekára v ambulancii. "Tie nájde internetový užívateľ aktuálne pod názvom Zmeny v ordinačných hodinách v sekcii Ambulancie, ktorá je súčasťou zložky Pracoviská na titulke webu," uviedla hovorkyňa nemocnice.
Ako uviedla, základné menu umožňuje ľahkú orientáciu v informáciách. "Prostredníctvom internetového sídla spoločnosti sa snažíme informovať klientov a pacientov o aktuálnom dianí v nemocnici, upozorňujeme na dôležité zmeny a dávame do pozornosti to, v čom sa nám darí napredovať. Návštevníci internetovej stránky nemocnice sa v tomto čase informujú najčastejšie o možnosti vyšetrení na ochorenie COVID-19 a rezervácie termínov," informoval riaditeľ nemocnice Jakub Rybár.
Rozšírené možnosti prináša stránka aj v oblasti komunikácie s nemocnicou. "Užívateľ má na výber osem druhov formulárov podľa zámeru, s akým sa obracia na nemocnicu. Pri adresovaní nespokojnosti má klient na výber až z piatich možností. Cieľom je, aby sa požiadavka dostala v čo najkratšom čase k zodpovednej osobe a mohla byť riešená," doplnila Pavliková.
Medzi najnavštevovanejšie sekcie patrili oznamy o neprítomnosti lekára v ambulancii. "Tie nájde internetový užívateľ aktuálne pod názvom Zmeny v ordinačných hodinách v sekcii Ambulancie, ktorá je súčasťou zložky Pracoviská na titulke webu," uviedla hovorkyňa nemocnice.