Projekt zahŕňa celkovo tri aktivity. Patrí k nim účasť na medzinárodných podujatiach, účasť na medzinárodných náborových podujatiach a komunikačnú kampaň.
Autor TASR
Nitra 13. februára (TASR) - Slovenská poľnohospodárska univerzita (SPU) v Nitre získala z Plánu obnovy financie na projekt internacionalizácie. Ako uviedla univerzita, výška získanej dotácie je 455.000 eur, ďalších 10.000 eur je určených na DPH.
Projekt zahŕňa celkovo tri aktivity. Patrí k nim účasť na medzinárodných podujatiach, účasť na medzinárodných náborových podujatiach a komunikačnú kampaň. "V rámci prvej aktivity sa SPU zúčastní v marci na medzinárodnej vzdelávacej konferencii APAIE v austrálskom Perthe, v máji na konferencii NAFSA v New Orleans v USA a v septembri na ďalšom významnom medzinárodnom podujatí EAIE vo francúzskom Toulouse. Ďalšie konferencie sú naplánované na rok 2025," uviedla Mária Pietová zo SPU.
Druhá aktivita zahŕňa organizovanie školení, seminárov a konferencií v anglickom alebo inom cudzom jazyku. Projekt sa zaoberá aj účasťou na náborových podujatiach v zahraničí. "Tie sú zamerané na nábor študentov a propagáciu možnosti štúdia pre zahraničných študentov. Tretia aktivita bude zameraná na marketingovú a komunikačnú kampaň s cieľom propagácie vysokoškolského štúdia pre zahraničných študentov," vysvetlila Pietová.
Projekt zahŕňa celkovo tri aktivity. Patrí k nim účasť na medzinárodných podujatiach, účasť na medzinárodných náborových podujatiach a komunikačnú kampaň. "V rámci prvej aktivity sa SPU zúčastní v marci na medzinárodnej vzdelávacej konferencii APAIE v austrálskom Perthe, v máji na konferencii NAFSA v New Orleans v USA a v septembri na ďalšom významnom medzinárodnom podujatí EAIE vo francúzskom Toulouse. Ďalšie konferencie sú naplánované na rok 2025," uviedla Mária Pietová zo SPU.
Druhá aktivita zahŕňa organizovanie školení, seminárov a konferencií v anglickom alebo inom cudzom jazyku. Projekt sa zaoberá aj účasťou na náborových podujatiach v zahraničí. "Tie sú zamerané na nábor študentov a propagáciu možnosti štúdia pre zahraničných študentov. Tretia aktivita bude zameraná na marketingovú a komunikačnú kampaň s cieľom propagácie vysokoškolského štúdia pre zahraničných študentov," vysvetlila Pietová.