Prostriedky tradične určené na propagáciu kraja na veľtrhoch cestovného ruchu budú presmerované do rozvoja turistickej infraštruktúry.
Autor TASR
Trnava 17. decembra (TASR) – Krajská organizácia cestovného ruchu (KOCR), ktorej zriaďovateľom je Trnavský samosprávny kraj (TTSK), plánuje v roku 2021 výdavky do propagácie cestovného ruchu v regióne vo výške 660.000 eur. TASR o tom informovalo komunikačné oddelenie TTSK.
Prostriedky tradične určené na propagáciu kraja na veľtrhoch cestovného ruchu budú presmerované do rozvoja turistickej infraštruktúry.
"Napriek pandémii očakávame, že impulz pre cestovný ruch v kraji prinesie plnohodnotná činnosť krajskej organizácie cestovného ruchu. V budúcom roku sa zameriame najmä na zlepšovanie turistickej a cyklistickej infraštruktúry, na čo sme vyčlenili 160.000 eur. Na atraktívne lokality upozorníme vodičov prostredníctvom hnedých tabúľ pri cestách I. a II. triedy. Zameriame sa aj na intenzívnejšie sieťovanie turistických informačných kancelárií," uviedol predseda TTSK Jozef Viskupič.
Hlavnými zdrojmi príjmu organizácie sú členské príspevky od TTSK a troch oblastných organizácií cestovného ruchu (OOCR) – OOCR Rezort Piešťany, OOCR Trnava Tourism a OOCR Žitný Ostrov. Prvýkrát je súčasťou rozpočtu aj dotácia od Ministerstva dopravy a výstavby SR.
"Na budúci rok pripravíme koncepciu rozvoja destinácie nášho kraja do roku 2026. Časť aktivít a propagácie zrealizujeme v online priestore. Premiérovo podporíme aj miestny kultúrny a kreatívny priemysel. Čoskoro napríklad vyhlásime súťaž na vytvorenie návrhov risografík," doplnil predseda KOCR Pavol Kalman.
V tomto roku KOCR pripravila marketingové kampane Dovolenka v Trnavskom kraji, Cestovateľské kino (ne)poznaný kraj alebo Spoznaj svojho vinára. Boli tvorené informáciami o kraji, propagáciou atraktivít, tipmi na výlety alebo súťažami. V rámci podpory jeho systematického rozvoja KOCR vytvára balíčky sieťujúce jednotlivé regióny Trnavského kraja.
Prostriedky tradične určené na propagáciu kraja na veľtrhoch cestovného ruchu budú presmerované do rozvoja turistickej infraštruktúry.
"Napriek pandémii očakávame, že impulz pre cestovný ruch v kraji prinesie plnohodnotná činnosť krajskej organizácie cestovného ruchu. V budúcom roku sa zameriame najmä na zlepšovanie turistickej a cyklistickej infraštruktúry, na čo sme vyčlenili 160.000 eur. Na atraktívne lokality upozorníme vodičov prostredníctvom hnedých tabúľ pri cestách I. a II. triedy. Zameriame sa aj na intenzívnejšie sieťovanie turistických informačných kancelárií," uviedol predseda TTSK Jozef Viskupič.
Hlavnými zdrojmi príjmu organizácie sú členské príspevky od TTSK a troch oblastných organizácií cestovného ruchu (OOCR) – OOCR Rezort Piešťany, OOCR Trnava Tourism a OOCR Žitný Ostrov. Prvýkrát je súčasťou rozpočtu aj dotácia od Ministerstva dopravy a výstavby SR.
"Na budúci rok pripravíme koncepciu rozvoja destinácie nášho kraja do roku 2026. Časť aktivít a propagácie zrealizujeme v online priestore. Premiérovo podporíme aj miestny kultúrny a kreatívny priemysel. Čoskoro napríklad vyhlásime súťaž na vytvorenie návrhov risografík," doplnil predseda KOCR Pavol Kalman.
V tomto roku KOCR pripravila marketingové kampane Dovolenka v Trnavskom kraji, Cestovateľské kino (ne)poznaný kraj alebo Spoznaj svojho vinára. Boli tvorené informáciami o kraji, propagáciou atraktivít, tipmi na výlety alebo súťažami. V rámci podpory jeho systematického rozvoja KOCR vytvára balíčky sieťujúce jednotlivé regióny Trnavského kraja.