Od pondelka (13. 1.) fungujú na sninskom MsÚ dve nové oddelenia. Jedno má za úlohu poskytnúť služby pre občanov, druhé zabezpečiť interné služby MsÚ.
Autor TASR
Snina 15. januára (TASR) - S cieľom zjednotiť a zracionalizovať služby pre obyvateľov mesta pristúpil Mestský úrad (MsÚ) Snina k niekoľkým organizačným zmenám. Samospráva si od nich sľubuje aj zefektívnenie fungovania celého úradu. Informovala o tom na svojej internetovej stránke.
Od pondelka (13. 1.) fungujú na sninskom MsÚ dve nové oddelenia. Jedno má za úlohu poskytnúť služby pre občanov, druhé zabezpečiť interné služby MsÚ. Oddelenie starostlivosti o obyvateľa, ktoré nahradilo zrušené oddelenie sociálnych vecí a rodiny, má poskytovať komplexné služby pre všetky skupiny obyvateľov. Okrem staronových služieb, akými sú terénna sociálna služba a nízkoprahová sociálna služba pre deti a rodinu, bude nápomocné aj novými službami. "Novými službami bude starostlivosť o zdravotne hendikepovaných a realizácia opatrení striebornej ekonomiky," informovalo mesto. Vedením oddelenia je do doby uskutočnenia výberového konania dočasne poverený prednosta MsÚ Michal Štofík.
"Fungovanie orgánov mesta a mestského úradu po technickej stránke bude zabezpečovať oddelenie vnútornej podpory," predstavila samospráva druhé novovzniknuté oddelenie. V agende MsÚ nahradilo oddelenie organizačné a vnútorných vecí. Povereným viesť oddelenie do doby riadneho výberového konania je Miroslav Hrivňák.
V rámci racionalizácie fungovania úradu došlo, ako mesto ďalej informovalo, k zmenám aj v rozdelení ďalšej agendy úradu. "Personálna agenda, ktorá bola doteraz realizovaná na oddelení finančnom a oddelení sociálnych vecí a rodiny, bude zabezpečovaná výlučne v rámci oddelenia právneho," uviedlo jednu z nich. Druhou je zjednotenie agendy súvisiacej s komplexnou správou nehnuteľností mesta na oddelenie správy majetku a služieb. Dosiaľ ju zabezpečovali dve oddelenia.
Od pondelka (13. 1.) fungujú na sninskom MsÚ dve nové oddelenia. Jedno má za úlohu poskytnúť služby pre občanov, druhé zabezpečiť interné služby MsÚ. Oddelenie starostlivosti o obyvateľa, ktoré nahradilo zrušené oddelenie sociálnych vecí a rodiny, má poskytovať komplexné služby pre všetky skupiny obyvateľov. Okrem staronových služieb, akými sú terénna sociálna služba a nízkoprahová sociálna služba pre deti a rodinu, bude nápomocné aj novými službami. "Novými službami bude starostlivosť o zdravotne hendikepovaných a realizácia opatrení striebornej ekonomiky," informovalo mesto. Vedením oddelenia je do doby uskutočnenia výberového konania dočasne poverený prednosta MsÚ Michal Štofík.
"Fungovanie orgánov mesta a mestského úradu po technickej stránke bude zabezpečovať oddelenie vnútornej podpory," predstavila samospráva druhé novovzniknuté oddelenie. V agende MsÚ nahradilo oddelenie organizačné a vnútorných vecí. Povereným viesť oddelenie do doby riadneho výberového konania je Miroslav Hrivňák.
V rámci racionalizácie fungovania úradu došlo, ako mesto ďalej informovalo, k zmenám aj v rozdelení ďalšej agendy úradu. "Personálna agenda, ktorá bola doteraz realizovaná na oddelení finančnom a oddelení sociálnych vecí a rodiny, bude zabezpečovaná výlučne v rámci oddelenia právneho," uviedlo jednu z nich. Druhou je zjednotenie agendy súvisiacej s komplexnou správou nehnuteľností mesta na oddelenie správy majetku a služieb. Dosiaľ ju zabezpečovali dve oddelenia.