Rekonštrukcia mosta si vyžiadala úplnú uzáveru na ceste II/502 v obci od 15. marca a trvať by mala štyri mesiace.
Ako doplnila, finálnemu ukladaniu nosníkov predchádzalo debnenie, armovanie a následná betonáž prechodových dosiek. Po uložení nosníkov nasledovalo debnenie a armovanie priečnikov, úprava svahov a koryta potoka a betonáž priečnikov. "Postupne sa pokračovalo podlahou, na ktorej sa uskutočnilo debnenie, armovanie, osadenie odvodňovačov, debnenie čiel a betonáž nosnej konštrukcie. Okrem toho prebehla výroba armokošov pre rímsy, armovanie ríms a realizácia ich kotiev, ako aj podláh pre prefabrikáty ríms a ich osádzanie, debnenie a betonáž prvej časti," uviedla SÚC TTSK.
Rekonštrukcia mosta si vyžiadala úplnú uzáveru na ceste II/502 v obci od 15. marca a trvať by mala štyri mesiace. Dočasným dopravným značením je vyznačená obchádzková trasa pre tranzitnú nákladnú dopravu z Modry cez Budmerice, Ružindol, Biely Kostol a Trnavu ďalej smerom na Trstín. Pre osobnú dopravu je obchádzka vedená z Dolných Orešian cez Košolnú a Suchú nad Parnou.