V budove na Hollého ulici časť agendy zostala. Na tomto pracovisku zostali iba činnosti, ktoré nie sú potrebné pre komunikáciu s klientom.
Autor TASR
Senica 22. januára (TASR) – Sociálna poisťovňa (SP), pobočka Senica, sídli od januára v novej budove na Sotinskej ulici, informovala o tom riaditeľka pobočky Jana Banská.
Do konca roku 2018 museli klienti SP v Senici navštevovať dve rôzne miesta. Časť agendy sa vybavovala na Námestí Slobody a ďalšia na Hollého ulici. Ani na jednom pracovisku nebola možnosť vzniku klientskeho centra.
"Pracovisko, ktoré sme mali v budove miestnej banky, malo viacero negatív. Museli sme brať na zreteľ skutočnosť, že bol problém s bezbariérovým prístupom do kancelárií a problémom boli aj klimatické podmienky v letných mesiacoch. Z tohto dôvodu sme museli viackrát pristúpiť k skráteniu doby našich zamestnancov, čo malo za následok nespokojnosť našich klientov," uviedla riaditeľka pobočky.
V budove na Hollého ulici časť agendy zostala. Na tomto pracovisku zostali iba činnosti, ktoré nie sú potrebné pre komunikáciu s klientom. Pokiaľ klient potrebuje iba odovzdať doklad na Sociálnu poisťovňu, môže ho odovzdať aj na tomto pracovisku.
V novej budove je dostatok priestoru nielen pre kancelárie, ale aj klientske centrum s detským kútikom. "Naši klienti v ňom vybavia všetky záležitosti, ktoré potrebujú riešiť. Od dôchodkov, cez lekársku posudkovú činnosť, nemocenské dávky až po poistenie v nezamestnanosti," doplnila Banská.
Výhodou nového centra je lepšia dostupnosť. Je vyriešený problém s parkovacími miestami a priamo pred budovou je aj zastávka mestskej hromadnej dopravy.
"Sociálna poisťovňa Senica má územnú pôsobnosť nielen pre okres Senica, ale aj pre okresy Skalica a Myjava, čo práve klientom mimo Senice zjednoduší prístup. Novinkou v nových priestoroch je rezervačný systém, v ktorom sa môžu na niektoré činnosti klienti dopredu objednať," informovala riaditeľka senickej pobočky.
Do konca roku 2018 museli klienti SP v Senici navštevovať dve rôzne miesta. Časť agendy sa vybavovala na Námestí Slobody a ďalšia na Hollého ulici. Ani na jednom pracovisku nebola možnosť vzniku klientskeho centra.
"Pracovisko, ktoré sme mali v budove miestnej banky, malo viacero negatív. Museli sme brať na zreteľ skutočnosť, že bol problém s bezbariérovým prístupom do kancelárií a problémom boli aj klimatické podmienky v letných mesiacoch. Z tohto dôvodu sme museli viackrát pristúpiť k skráteniu doby našich zamestnancov, čo malo za následok nespokojnosť našich klientov," uviedla riaditeľka pobočky.
V budove na Hollého ulici časť agendy zostala. Na tomto pracovisku zostali iba činnosti, ktoré nie sú potrebné pre komunikáciu s klientom. Pokiaľ klient potrebuje iba odovzdať doklad na Sociálnu poisťovňu, môže ho odovzdať aj na tomto pracovisku.
V novej budove je dostatok priestoru nielen pre kancelárie, ale aj klientske centrum s detským kútikom. "Naši klienti v ňom vybavia všetky záležitosti, ktoré potrebujú riešiť. Od dôchodkov, cez lekársku posudkovú činnosť, nemocenské dávky až po poistenie v nezamestnanosti," doplnila Banská.
Výhodou nového centra je lepšia dostupnosť. Je vyriešený problém s parkovacími miestami a priamo pred budovou je aj zastávka mestskej hromadnej dopravy.
"Sociálna poisťovňa Senica má územnú pôsobnosť nielen pre okres Senica, ale aj pre okresy Skalica a Myjava, čo práve klientom mimo Senice zjednoduší prístup. Novinkou v nových priestoroch je rezervačný systém, v ktorom sa môžu na niektoré činnosti klienti dopredu objednať," informovala riaditeľka senickej pobočky.