Jej idea uspela v súťaži návrhov na vynovený korporátny vizuál inštitúcie.
Autor TASR
Bratislava 16. júla (TASR) – Nová vizuálna identita Kunsthalle Bratislava (KHB) vznikne na základe koncepcie dizajnérky Ľubice Segečovej. Jej idea uspela v súťaži návrhov na vynovený korporátny vizuál inštitúcie.
"Hlavnou prednosťou víťazného návrhu je otvorenosť, adaptabilita a fluidnosť, čo sú skvelé atribúty pre vznik a vybudovanie novej dynamickej identity KHB," uviedol Palo Bálik, grafický dizajnér a pedagóg, ktorý bol členom hodnotiacej komisie a zároveň odborným garantom súťaže.
Koncepcia rebrandu identity od Ľubice Segečovej bude rozvinutá do finálnej podoby, súčasťou zadania je zapracovanie pripomienok KHB a hodnotiacej komisie, ako aj spracovanie návrhu novej webovej stránky. KHB predstaví novú vizuálnu identitu začiatkom roka 2022.
"Hlavnou prednosťou víťazného návrhu je otvorenosť, adaptabilita a fluidnosť, čo sú skvelé atribúty pre vznik a vybudovanie novej dynamickej identity KHB," uviedol Palo Bálik, grafický dizajnér a pedagóg, ktorý bol členom hodnotiacej komisie a zároveň odborným garantom súťaže.
Koncepcia rebrandu identity od Ľubice Segečovej bude rozvinutá do finálnej podoby, súčasťou zadania je zapracovanie pripomienok KHB a hodnotiacej komisie, ako aj spracovanie návrhu novej webovej stránky. KHB predstaví novú vizuálnu identitu začiatkom roka 2022.