Súčasťou projektu zriadenia centra bolo i presťahovanie mestskej polície do budovy bývalej základnej umeleckej školy.
Autor TASR
Fiľakovo 24. októbra (TASR) – Nové klientske centrum, ktoré od začiatku tohto roka funguje v meste Fiľakovo na juhu okresu Lučenec, skvalitnilo služby pre občanov a zároveň umožnilo samospráve efektívnejšie riešiť ich problémy. Pre TASR to uviedol primátor Attila Agócs, ktorý fungovanie centra hodnotí pozitívne.
"Jeho vytvorenie nadväzovalo na procesný audit, ktorý sme realizovali v minulom roku. Umiestnené je na prízemí mestského úradu (MsÚ) a myslím si, že má veľmi dobrý ohlas. Občania ho oceňujú a my ich zároveň vieme usmerniť, ak s nimi potrebujeme riešiť nejaké ďalšie záležitosti," priblížil primátor.
"V klientskom centre pracujú referentky pre sociálne veci, výstavbu a životné prostredie, podnikateľskú činnosť, evidenciu obyvateľstva, dane a poplatky. Samozrejme, nechýba ani matrika a skvalitnila sa aj služba podateľne a pokladnice. Napriek pôvodným obavám straty určitej pohody pri vybavovaní klientov vzhľadom na väčší počet pracovníkov a klientov v rovnakom čase v tomto centre, je tu atmosféra príjemná," povedala Agáta Balážová, vedúca klientskeho centra. Občania podľa nej kladne hodnotia pohotové vybavenie svojich záležitostí a ústretový prístup pracovníčok.
Súčasťou projektu zriadenia centra bolo i presťahovanie mestskej polície do budovy bývalej základnej umeleckej školy. "Sú prvýkrát mimo objektu MsÚ, doteraz tu sídlili s nami. Tým, že sme sa však rozhodli zriadiť klientske centrum, sme museli ich priestory obetovať pre dobrú vec, aby sme mohli ísť službami bližšie k občanovi," vysvetlil Agócs s tým, že v budove MsÚ išlo o jediné vhodné priestory, ktoré bolo možné požadovaným spôsobom upraviť.
"Jeho vytvorenie nadväzovalo na procesný audit, ktorý sme realizovali v minulom roku. Umiestnené je na prízemí mestského úradu (MsÚ) a myslím si, že má veľmi dobrý ohlas. Občania ho oceňujú a my ich zároveň vieme usmerniť, ak s nimi potrebujeme riešiť nejaké ďalšie záležitosti," priblížil primátor.
"V klientskom centre pracujú referentky pre sociálne veci, výstavbu a životné prostredie, podnikateľskú činnosť, evidenciu obyvateľstva, dane a poplatky. Samozrejme, nechýba ani matrika a skvalitnila sa aj služba podateľne a pokladnice. Napriek pôvodným obavám straty určitej pohody pri vybavovaní klientov vzhľadom na väčší počet pracovníkov a klientov v rovnakom čase v tomto centre, je tu atmosféra príjemná," povedala Agáta Balážová, vedúca klientskeho centra. Občania podľa nej kladne hodnotia pohotové vybavenie svojich záležitostí a ústretový prístup pracovníčok.
Súčasťou projektu zriadenia centra bolo i presťahovanie mestskej polície do budovy bývalej základnej umeleckej školy. "Sú prvýkrát mimo objektu MsÚ, doteraz tu sídlili s nami. Tým, že sme sa však rozhodli zriadiť klientske centrum, sme museli ich priestory obetovať pre dobrú vec, aby sme mohli ísť službami bližšie k občanovi," vysvetlil Agócs s tým, že v budove MsÚ išlo o jediné vhodné priestory, ktoré bolo možné požadovaným spôsobom upraviť.