Bratislava zároveň medzičasom podala niekoľko desiatok žiadostí o vydanie súhlasu s odstránením ďalších čiernych reklamných stavieb zo svojich pozemkov.
Autor TASR
Bratislava 21. decembra (TASR) – Z bratislavských ulíc zmizlo takmer 40 menších reklamných objektov, tzv. cityboardov. Nekoncepčným umiestnením časti na chodníkoch zužovali a obmedzovali pohyb pre peších či cyklistov, bránili zeleni v raste a znižovali kvalitu mestského prostredia vrátane estetickej. Hlavné mesto o tom informuje na sociálnej sieti.
"Vlastníkovi týchto cityboardov sme vypovedali zmluvu a ten ich teraz odstránil. Na mestských pozemkoch sa tak tento typ cityboardov už nenachádza," približuje bratislavský magistrát.
Mesto zároveň medzičasom podalo niekoľko desiatok žiadostí o vydanie súhlasu s odstránením ďalších čiernych reklamných stavieb zo svojich pozemkov. "Hneď ako stavebné úrady vydajú súhlas, s komunálnym podnikom budeme tieto reklamy odstraňovať," prisľúbil magistrát.
Minulý rok sa hlavnému mestu podarilo odstrániť tzv. telefónne búdky, ktoré v skutočnosti slúžili ako ďalšie reklamné plochy. Mesto zdôrazňuje, že pokračuje v boji s vizuálnym smogom.
"Vlastníkovi týchto cityboardov sme vypovedali zmluvu a ten ich teraz odstránil. Na mestských pozemkoch sa tak tento typ cityboardov už nenachádza," približuje bratislavský magistrát.
Mesto zároveň medzičasom podalo niekoľko desiatok žiadostí o vydanie súhlasu s odstránením ďalších čiernych reklamných stavieb zo svojich pozemkov. "Hneď ako stavebné úrady vydajú súhlas, s komunálnym podnikom budeme tieto reklamy odstraňovať," prisľúbil magistrát.
Minulý rok sa hlavnému mestu podarilo odstrániť tzv. telefónne búdky, ktoré v skutočnosti slúžili ako ďalšie reklamné plochy. Mesto zdôrazňuje, že pokračuje v boji s vizuálnym smogom.