Podľa slov generálneho riaditeľa nie je neprimerané množstvo veľkoplošných reklám len estetickým problémom, ale pôsobia aj rušivo, napríklad, keď popri cestách odvádzajú pozornosť vodičov.
Autor TASR
Liptovský Mikuláš 21. apríla (TASR) - Liptovskomikulášski vodári chcú prispieť k zníženiu reklamného smogu v meste. Z objektu čistiarne odpadových vôd na Revolučnej ulici odstránili reklamný baner. Plochu ponúkajú výtvarným talentom ako výhru v súťaži s tematikou prírody, vody a čistoty životného prostredia v liptovskom regióne. TASR o tom informovala Eva Petranová z Liptovskej vodárenskej spoločnosti (LVS) Liptovský Mikuláš.
"Plochu, z ktorej sme odstránili veľkoplošný reklamný baner, dáme k dispozícii ľuďom, ktorí vedia maľovať, majú fantáziu a chcú prezentovať svoje umenie pred verejnosťou," poznamenal generálny riaditeľ LVS Matej Géci. Dodal, že plocha na objekte čistiarne a potrebné farby budú výhrou v súťaži.
Záujemcovia o vytvorenie veľkoplošného obrazu s rozmermi 5,76 krát 8,7 metra môžu fotografiu svojho návrhu poslať na e-mailovú adresu eva.petranova@lvsas.sk do 17. mája. "Verím, že v Liptove máme šikovných ľudí, ktorých naša ponuka zaujme a zapoja sa do súťaže," uviedol Géci.
Podľa slov generálneho riaditeľa nie je neprimerané množstvo veľkoplošných reklám len estetickým problémom, ale pôsobia aj rušivo, napríklad, keď popri cestách odvádzajú pozornosť vodičov. "Môžu tak prispieť k nebezpečným situáciám," zdôraznil.
"Plochu, z ktorej sme odstránili veľkoplošný reklamný baner, dáme k dispozícii ľuďom, ktorí vedia maľovať, majú fantáziu a chcú prezentovať svoje umenie pred verejnosťou," poznamenal generálny riaditeľ LVS Matej Géci. Dodal, že plocha na objekte čistiarne a potrebné farby budú výhrou v súťaži.
Záujemcovia o vytvorenie veľkoplošného obrazu s rozmermi 5,76 krát 8,7 metra môžu fotografiu svojho návrhu poslať na e-mailovú adresu eva.petranova@lvsas.sk do 17. mája. "Verím, že v Liptove máme šikovných ľudí, ktorých naša ponuka zaujme a zapoja sa do súťaže," uviedol Géci.
Podľa slov generálneho riaditeľa nie je neprimerané množstvo veľkoplošných reklám len estetickým problémom, ale pôsobia aj rušivo, napríklad, keď popri cestách odvádzajú pozornosť vodičov. "Môžu tak prispieť k nebezpečným situáciám," zdôraznil.