Krátko pred Vianocami už ani veľké e-shopy často nestíhajú doručiť darčeky načas – pod vianočný stromček.
Autor TERAZ.sk-OTS
Bratislava 18. decembra (TERAZ.sk - OTS) – Na zľavovom agregátore (vyhľadávači) www.odpadnes.sk ho získajú do troch minút.
Súčasní spotrebitelia sa kvôli nepriaznivej ekonomickej situácií „naučili“ hľadať čo najvýhodnejšiu cenu, a tú im spravidla ponúkajú online shopy. Dôvody nižších cien spočívajú zjednodušene povedané v nižších nákladoch. Okrem iného šetria napríklad na nákladoch za priestory, aj práca výdajcov tovaru je značne zefektívnená, čo vytvára príležitosť pre šetrenie nákladov na personál. Fenoménom súčasnej doby sú zľavové portály, alebo inak povedané skupinové nakupovanie. Ich princíp spočíva v tom, že firma ponúkne produkt alebo službu so zľavou, ktorá spravidla dosahuje 50 a viac percent. Ľudia si tak môžu dopriať to, o čom by v bežnej cene spontánne možno ani neuvažovali – napríklad dvojdňový wellness pobyt, kozmetickú procedúru alebo výlet do zahraničia. Aj zľavové portály samozrejme prechádzajú určitým vývojom a ich zákazníci tiež. „Zatiaľ čo ešte v nedávnej minulosti, zákazníci takpovediac „brali, čo sa naskytlo“, v súčasnosti už vyhľadávajú zľavy adresne. Napríklad podľa typu sezóny. V lete sa nakupujú so zľavou dovolenky, a tiež výbava na ne, pred zimou rastie dopyt do výmene pneumatík, či kúpe nových. Na Vianoce sú „v kurze“ napríklad hračky pre deti, pobyty pre nabližších alebo kozmetické procedúry,“ hovorí Andrea Hinková z www.odpadnes.sk. Pokiaľ ide o poukážky je tu ešte jedna obrovská výhoda.
„Teraz tesne pred Vianocami už ani veľké e- shopy často nestíhajú doručiť darček načas. U nás ho majú do troch minút. Stačí si vybrať, zaplatiť a darovať poukážku na pobyt, romantickú večeru, kozmetickú procedúru alebo tovar,“ hovorí Andrea Hinková.
Na Slovensku funguje v súčasnosti približne do 50 zľavových portálov, pričom tri z nich možno považovať za lídrov. Na to, aby potenciálny záujemca nemusel hľadať svoje obľúbené produkty, ktoré nakupuje, slúžia takzvané zľavové agregátory. „Sú to špeciálne stránky zamerané na zhromažďovanie zliav. Zľavový agregátor www.odpadnes.sk ponúka každý deň aktuálne zľavy od všetkých zľavových portálov a tie sú ďalej delené do svojich kategórií – pobyty, jedlo, krása, šport, tovar, relax a ostatné. Potenciálny záujemca si môže vybrať aj podľa kritéria cena a zľavy vo svojom meste,“ hovorí Andrea Hinková.
Ostatne o obľúbenosti zliav a zľavových portálov hovoria aj konkrétne čísla. „Denne navštívi stránku www.odpadnes.sk priemerne okolo 25 000 ľudí. Mesačne sprostredkujeme zľavovým portálom obrat v priemere cez 400 000 euro, pričom momentálne monitorujeme 20 zľavových portálov,“ dodáva Hinková. V súčasnosti sa stal www.odpadnes.sk jedotkou medzi vyhľadávačmi zliav na slovenskom internete. S návštevnosťou v týchto dňoch nad 30 000 užívateľov denne predbehol svojho najväčšieho konkurenta zlavy.sme.sk takmer dvojnásobne.
(zdroje aim, google analytics)
www.odpadnes.sk pripravila pre svojich fanúšikov vianočnú súťaž, v rámci ktorej si môžu vyskúšať svoj odhad. „Úlohou súťažiaceho je určiť cenu na portály zlavy.odpadnes.sk. Postupne sa mu v určitom časovom intervale odhaľujú obrázky s pôvodnou cenou a názvom a úlohou súťažiaceho je správne odpovedať za koľko sa daný produkt alebo služba predávali v zľave. Ak odpovie správne, pokračuje k ďalšej otázke, teda do ďalšieho levelu. V prípade nesprávnej odpovede stráca jeden zo životov a náročnosť otázok sa zvyšuje,“ hovorí Andrea Hinková. Po strate všetkých životov sa hra končí, je však možné začať znova. Víťazom dennej výhry sa stáva hráč s najvyšším skóre, teda ten, ktorý sa v daný deň dostal do najvyššieho levelu. Víťazom hlavnej výhry sa stáva súťažiaci, ktorý dosiahol najvyššie skóre počas trvania celej súťaže. Dennými výhrami sú rôzne zaujímave ceny. Vianočný zľavový maratón sa končí 24.12. 2012 a hlavnou cenou je najnovší iPad 4 – 32GB s Retina displejom.
Súčasní spotrebitelia sa kvôli nepriaznivej ekonomickej situácií „naučili“ hľadať čo najvýhodnejšiu cenu, a tú im spravidla ponúkajú online shopy. Dôvody nižších cien spočívajú zjednodušene povedané v nižších nákladoch. Okrem iného šetria napríklad na nákladoch za priestory, aj práca výdajcov tovaru je značne zefektívnená, čo vytvára príležitosť pre šetrenie nákladov na personál. Fenoménom súčasnej doby sú zľavové portály, alebo inak povedané skupinové nakupovanie. Ich princíp spočíva v tom, že firma ponúkne produkt alebo službu so zľavou, ktorá spravidla dosahuje 50 a viac percent. Ľudia si tak môžu dopriať to, o čom by v bežnej cene spontánne možno ani neuvažovali – napríklad dvojdňový wellness pobyt, kozmetickú procedúru alebo výlet do zahraničia. Aj zľavové portály samozrejme prechádzajú určitým vývojom a ich zákazníci tiež. „Zatiaľ čo ešte v nedávnej minulosti, zákazníci takpovediac „brali, čo sa naskytlo“, v súčasnosti už vyhľadávajú zľavy adresne. Napríklad podľa typu sezóny. V lete sa nakupujú so zľavou dovolenky, a tiež výbava na ne, pred zimou rastie dopyt do výmene pneumatík, či kúpe nových. Na Vianoce sú „v kurze“ napríklad hračky pre deti, pobyty pre nabližších alebo kozmetické procedúry,“ hovorí Andrea Hinková z www.odpadnes.sk. Pokiaľ ide o poukážky je tu ešte jedna obrovská výhoda.
„Teraz tesne pred Vianocami už ani veľké e- shopy často nestíhajú doručiť darček načas. U nás ho majú do troch minút. Stačí si vybrať, zaplatiť a darovať poukážku na pobyt, romantickú večeru, kozmetickú procedúru alebo tovar,“ hovorí Andrea Hinková.
Na Slovensku funguje v súčasnosti približne do 50 zľavových portálov, pričom tri z nich možno považovať za lídrov. Na to, aby potenciálny záujemca nemusel hľadať svoje obľúbené produkty, ktoré nakupuje, slúžia takzvané zľavové agregátory. „Sú to špeciálne stránky zamerané na zhromažďovanie zliav. Zľavový agregátor www.odpadnes.sk ponúka každý deň aktuálne zľavy od všetkých zľavových portálov a tie sú ďalej delené do svojich kategórií – pobyty, jedlo, krása, šport, tovar, relax a ostatné. Potenciálny záujemca si môže vybrať aj podľa kritéria cena a zľavy vo svojom meste,“ hovorí Andrea Hinková.
Ostatne o obľúbenosti zliav a zľavových portálov hovoria aj konkrétne čísla. „Denne navštívi stránku www.odpadnes.sk priemerne okolo 25 000 ľudí. Mesačne sprostredkujeme zľavovým portálom obrat v priemere cez 400 000 euro, pričom momentálne monitorujeme 20 zľavových portálov,“ dodáva Hinková. V súčasnosti sa stal www.odpadnes.sk jedotkou medzi vyhľadávačmi zliav na slovenskom internete. S návštevnosťou v týchto dňoch nad 30 000 užívateľov denne predbehol svojho najväčšieho konkurenta zlavy.sme.sk takmer dvojnásobne.
(zdroje aim, google analytics)
www.odpadnes.sk pripravila pre svojich fanúšikov vianočnú súťaž, v rámci ktorej si môžu vyskúšať svoj odhad. „Úlohou súťažiaceho je určiť cenu na portály zlavy.odpadnes.sk. Postupne sa mu v určitom časovom intervale odhaľujú obrázky s pôvodnou cenou a názvom a úlohou súťažiaceho je správne odpovedať za koľko sa daný produkt alebo služba predávali v zľave. Ak odpovie správne, pokračuje k ďalšej otázke, teda do ďalšieho levelu. V prípade nesprávnej odpovede stráca jeden zo životov a náročnosť otázok sa zvyšuje,“ hovorí Andrea Hinková. Po strate všetkých životov sa hra končí, je však možné začať znova. Víťazom dennej výhry sa stáva hráč s najvyšším skóre, teda ten, ktorý sa v daný deň dostal do najvyššieho levelu. Víťazom hlavnej výhry sa stáva súťažiaci, ktorý dosiahol najvyššie skóre počas trvania celej súťaže. Dennými výhrami sú rôzne zaujímave ceny. Vianočný zľavový maratón sa končí 24.12. 2012 a hlavnou cenou je najnovší iPad 4 – 32GB s Retina displejom.