Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 25. november 2024Meniny má Katarína
< sekcia Slovensko

Do kampane MINIdigi sa zapojilo viac ako 2500 detí

Ilustračná snímka. Foto: TASR – Henrich Mišovič

Cieľom kampane je, aby deti a mladí nachádzali správnu mieru vo využívaní médií v digitálnej dobe.

Bratislava 25. mája (TASR) - Výzvu obmedziť využívanie digitálnych technológií prijalo zatiaľ viac ako 87 detských skupín, mladých ľudí, triednych kolektívov i rodín z celého Slovenska. Viac ako 2500 detí sa do 30. mája zapája do kampane eRka - Hnutia kresťanských spoločenstiev detí s názvom MINIdigi. Informovalo o tom eRko.

"Mnohé deti a mladí sa v rámci spoločenstiev učia digitálnej miernosti, vďaka ktorej získavajú čas navyše na budovanie priateľstiev s rovesníkmi, na prehlbovanie svojho duchovného života či zažívajú nezabudnuteľné dobrodružné zážitky," povedal Andrej Gejdoš, zastupujúci predseda eRka. Okrem námetov pre animátorov a učiteľov sú pripravené aj materiály pre rodiny, ktoré obsahujú aktivity, podnety na spoločné rozhovory a modlitby. "Vďaka rodinným námetom sa rodičia spolu s deťmi môžu venovať tvorivým a zaujímavým aktivitám a zároveň si tak prehĺbiť vzťahy," uviedla koordinátorka kampane MINIdigi Dominika Bujdáková.

MINIdigi organizuje eRko - Hnutie kresťanských spoločenstiev detí a jej cieľom je, aby deti a mladí nachádzali správnu mieru vo využívaní médií v digitálnej dobe. Kampaň nadväzuje na Vypni telku, zapni seba!