Celkovo umožní národný projekt v hodnote 82 miliónov eur obsadiť 3011 pracovných pozícií.
Autor TASR
Bratislava 20. októbra (TASR) - Polovica z takmer tisícky škôl zapojených do projektu Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov II už získala časť z požadovaných podporných pozícií – asistenta učiteľa, detského psychológa či špeciálneho pedagóga. Kvalitnejšie vzdelávanie, viac času a priestoru na individuálny prístup k žiakom či odbornú pomoc pri riešení rôznych otázok výchovy a vzdelávania detí a žiakov tak poskytuje od začiatku nového školského roka 923 nových zamestnancov v školstve. Informuje o tom Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR na svojom webe.
Národný projekt Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov II vstúpil naplno do svojej implementačnej fázy. Rezort školstva informuje, že 137 škôl (14 percent) obsadilo všetky požadované pracovné pozície už v septembri. Polovica, a to 493 škôl, obsadila plánované pracovné miesta čiastočne.
Celkovo umožní národný projekt v hodnote 82 miliónov eur obsadiť 3011 pracovných pozícií, z toho 2133 pedagogických asistentov alebo asistentov učiteľa a 878 členov inkluzívneho tímu. Výzva bola určená materským, základným a stredným školám. Záujem o uplatňovanie inkluzívnej vzdelávacej podpory pre deti a žiakov prejavilo 1287 materských, základných a stredných škôl. Projekt realizuje Metodicko-pedagogické centrum.
Národný projekt Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov II vstúpil naplno do svojej implementačnej fázy. Rezort školstva informuje, že 137 škôl (14 percent) obsadilo všetky požadované pracovné pozície už v septembri. Polovica, a to 493 škôl, obsadila plánované pracovné miesta čiastočne.
Celkovo umožní národný projekt v hodnote 82 miliónov eur obsadiť 3011 pracovných pozícií, z toho 2133 pedagogických asistentov alebo asistentov učiteľa a 878 členov inkluzívneho tímu. Výzva bola určená materským, základným a stredným školám. Záujem o uplatňovanie inkluzívnej vzdelávacej podpory pre deti a žiakov prejavilo 1287 materských, základných a stredných škôl. Projekt realizuje Metodicko-pedagogické centrum.