Doručuje už aj do BalíkoBOXov Slovenskej pošty.
Autor OTS
Bratislava 26. septembra (OTS) - Kuriérska spoločnosť DPD rozširuje možnosti doručovania zásielok pre zákazníkov internetových obchodov. K viac ako 1200 odberným miestam a samoobslužným boxom, ktoré majú aktuálne zákazníci DPD na Slovensku k dispozícii, pribudlo ďalších 130 BalíkoBOXov prevádzkovaných Slovenskou poštou.
S rastom popularity nakupovania na internete sa postupne menia aj preferencie ľudí v tom, ako si nechávajú objednaný tovar doručiť. Stále viac ľudí pre svoje zásielky využíva takzvané odberné miesta a samoobslužné boxy. Podľa pravidelného prieskumu e-shopper barometer chcú mať zákazníci internetových obchodov na výber z viacerých možností doručenia. Odberné miesta využíva až 42 % z nich a do samoobslužných boxov si necháva objednaný tovar doručiť 28 % zákazníkov internetových obchodov.
Pre zákazníkov internetových obchodov majú odberné miesta mnohé výhody. Predstavujú ideálne riešenie pre ľudí, ktorí sa nechcú viazať na príchod kuriéra alebo jednoducho ešte nevedia, aký budú mať program. Odberné miesta tiež pravidelne využívajú ľudia, ktorým sa zmení program a plánovaný čas príchodu kuriéra im nevyhovuje. Zásielku si presmerujú napríklad prostredníctvom mobilnej aplikácie myDPD. Ľudia si najčastejšie nechávajú doručiť zásielky na miesta v okolí svojho bydliska, alebo zamestnania, či obľúbených obchodov.
„Slovenská pošta, a.s., je priekopníkom budovania siete samoobslužných boxov, keďže prvé BalíkoBOXy inštalovala už v apríli 2017. Čas a preferencie klientov ukazujú, že trendom ďalšieho rozvoja doručovania zásielok do samoobslužných boxov je tzv. otvorený koncept, čo znamená, že do jedného výdajného boxu doručujú balíky rôzne prepravné spoločnosti. Sme radi, že pošta je na „pulze dňa“ a prinášame občanom krajiny širšie možnosti kvalitných a pohodlných balíkových služieb“, hovorí o spolupráci generálny riaditeľ a predseda Predstavenstva SP, a.s., Vladislav Kupka.
Kuriérska spoločnosť DPD doručuje zásielky nielen do vlastnej siete odberných miest, ale aj do AlzaBoxov. „Našim cieľom je budovať širokú sieť odberných miest Pickup, ale aj spolupracovať s inými spoločnosťami na doručovaní do samoobslužných boxov všade tam, kde to má zmysel. Zákazníci internetových obchodov tak získajú ďalší benefit a väčšie možnosti výberu pri doručení tovaru,“ hovorí generálny riaditeľ DPD na Slovensku Peter Pavuk.
S rastom popularity nakupovania na internete sa postupne menia aj preferencie ľudí v tom, ako si nechávajú objednaný tovar doručiť. Stále viac ľudí pre svoje zásielky využíva takzvané odberné miesta a samoobslužné boxy. Podľa pravidelného prieskumu e-shopper barometer chcú mať zákazníci internetových obchodov na výber z viacerých možností doručenia. Odberné miesta využíva až 42 % z nich a do samoobslužných boxov si necháva objednaný tovar doručiť 28 % zákazníkov internetových obchodov.
Pre zákazníkov internetových obchodov majú odberné miesta mnohé výhody. Predstavujú ideálne riešenie pre ľudí, ktorí sa nechcú viazať na príchod kuriéra alebo jednoducho ešte nevedia, aký budú mať program. Odberné miesta tiež pravidelne využívajú ľudia, ktorým sa zmení program a plánovaný čas príchodu kuriéra im nevyhovuje. Zásielku si presmerujú napríklad prostredníctvom mobilnej aplikácie myDPD. Ľudia si najčastejšie nechávajú doručiť zásielky na miesta v okolí svojho bydliska, alebo zamestnania, či obľúbených obchodov.
„Slovenská pošta, a.s., je priekopníkom budovania siete samoobslužných boxov, keďže prvé BalíkoBOXy inštalovala už v apríli 2017. Čas a preferencie klientov ukazujú, že trendom ďalšieho rozvoja doručovania zásielok do samoobslužných boxov je tzv. otvorený koncept, čo znamená, že do jedného výdajného boxu doručujú balíky rôzne prepravné spoločnosti. Sme radi, že pošta je na „pulze dňa“ a prinášame občanom krajiny širšie možnosti kvalitných a pohodlných balíkových služieb“, hovorí o spolupráci generálny riaditeľ a predseda Predstavenstva SP, a.s., Vladislav Kupka.
Kuriérska spoločnosť DPD doručuje zásielky nielen do vlastnej siete odberných miest, ale aj do AlzaBoxov. „Našim cieľom je budovať širokú sieť odberných miest Pickup, ale aj spolupracovať s inými spoločnosťami na doručovaní do samoobslužných boxov všade tam, kde to má zmysel. Zákazníci internetových obchodov tak získajú ďalší benefit a väčšie možnosti výberu pri doručení tovaru,“ hovorí generálny riaditeľ DPD na Slovensku Peter Pavuk.