Oceniť podľa Habánika je potrebné aj učiteľov, odborných, výskumných a nepedagogických zamestnancov, ktorí napriek obrovským ťažkostiam a nestabilite plnia svoje poslanie.
Autor TASR
Bratislava 31. decembra (TASR) - Pozitívom v roku 2022 v oblasti školstva bolo, že žiaci a študenti sa vrátili k prezenčnému vzdelávaniu. V hodnotení roka 2022 v oblasti školstva to pre TASR uviedol podpredseda Výboru Národnej rady SR pre vzdelávanie, vedu, mládež a šport Jozef Habánik (Smer-SD).
"Školy a školské zariadenia zvládli zabezpečiť prevádzku v rámci náročných podmienok pandémie ochorenia COVID-19," uviedol Habánik. Neskôr to školy zvládli aj pri inflačnej a energetickej kríze, ktorá ohrozila ich činnosť najmä v druhej polovici roka.
Oceniť podľa Habánika je potrebné aj učiteľov, odborných, výskumných a nepedagogických zamestnancov, ktorí napriek obrovským ťažkostiam a nestabilite plnia svoje poslanie.
"Školy a školské zariadenia zvládli zabezpečiť prevádzku v rámci náročných podmienok pandémie ochorenia COVID-19," uviedol Habánik. Neskôr to školy zvládli aj pri inflačnej a energetickej kríze, ktorá ohrozila ich činnosť najmä v druhej polovici roka.
Oceniť podľa Habánika je potrebné aj učiteľov, odborných, výskumných a nepedagogických zamestnancov, ktorí napriek obrovským ťažkostiam a nestabilite plnia svoje poslanie.