10. ročník súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA aj tento rok spojil najlepšie komunikujúce značky na Slovensku. Súťaž opäť ukázala, ktoré spoločnosti nastavujú štandardy v oblasti marketingu a komunikácie.
Autor OTS
,aktualizované Bratislava 22. marca (OTS) - Verejnosť rozhodla o svojich preferovaných značkách v rámci CENY VEREJNOSTI v šiestich kategóriách. V kategórii BANKOVNÍCTVO si prvenstvo obhájila Slovenská sporiteľňa, v AUTOMOBILOCH triumfoval Hyundai Motor Slovakia, v TELEKOMUNIKÁCIÁCH zvíťazilo O2 Slovakia, v POISŤOVNÍCTVE uspela KOOPERATIVA poisťovňa. Ako najlepšie komunikujúci OBCHODNÝ REŤAZEC bol vyhlásený Lidl Slovensko a v novopridanej kategórii SÝTENÉ NÁPOJE A MINERÁLNE VODY zvíťazila značka Budiš.
Foto: Hermes Komunikátor roka/Matúš Lago
Reprezentatívny prieskum spoločnosti MEDIAN SK určil víťazov CENY MEDIAN SK, medzi ktoré sa na prvé miesto zaradili Škoda Auto Slovensko, Slovenská sporiteľňa, KOOPERATIVA poisťovňa, Lidl Slovensko, Slovak Telekom a v rámci novej kategórie opäť Budiš.
Významnou zmenou tohto ročníka bolo rozšírenie odbornej poroty CENY HERMES o členov z občianskeho združenia Ľudia z marketingu a spoločnosti Amrop. Svojimi dlhoročnými skúsenosťami prispeli k ešte komplexnejšiemu hodnoteniu prihlásených projektov.
V šiestich hodnotených kategóriách si CENU HERMES odniesli projekty, ktoré ukázali výnimočný prístup k marketingu a komunikácii.
Foto: Hermes Komunikátor roka/Matúš Lago
Medzi nimi sa vynímali v kategórii Inovatívny marketingový prístup Škoda Auto Slovensko za projekt Najkrajšie zvuky Slovenska, ocenená bola COOP Jednota Slovensko s projektom Najrýchlejší zálohový automat v strednej Európe a spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko za Láskyplný piatoček.
V kategórii Interná komunikácia & employer branding si Cenu Hermes odniesli tiež tri spoločnosti. Cancom Slovakia za Cancom Movie, Lidl Slovensko za projekt Stabilná práca posúva vpred a spoločnosť Slovnaft za projekt z Pracoviska rovno na plagát.
V kategórii Krízová komunikácia sa odborná porota rozhodla cenu neudeliť. Naopak v kategórii Dizajn sa cene tešil Úsmev ako dar za Usmievavé šatky a Škoda Auto Slovensko za Škoda Risografiky „30 rokov v pohybe“.
Cenou Hermes boli v kategórii Spoločenská zodpovednosť ocenené spoločnosti 365.bank za projekt 365.labb – Miesto s dušou komunity, VÚB banka za projekt Atlas, Hyundai Motor Slovakia za Ničím nerušené Vianoce a v kategórii Event za projekt Môj deň s Hyundai.
Absolútnym víťazom súťaže a držiteľom ceny GRAND PRIX sa stal Lidl Slovensko, čím potvrdil svoje vedúce postavenie v komunikácii na slovenskom trhu.
Foto: Hermes Komunikátor roka/Matúš Lago
Miloš Ronec, autor projektu, reflektoval na úspešný priebeh súťaže: "Dospeli sme k významnému míľniku - desiatemu výročiu súťaže Hermes Komunikátor roka, čo predstavuje dekádu vynikajúcej komunikácie na Slovensku. Tento ročník potvrdil, že naša odhodlanosť prinášať inovácie a excelentnosť v komunikácii je viac ako len víziou; je to realita, ktorú spoločne tvoríme. Verím, že tento ročník otvoril nové príležitosti a priniesol ocenenia, ktoré všetci - od verejnosti po prihlásené spoločnosti - vrelo privítali. Chcem poďakovať agentúre Respect APP za novú stratégiu a profesionálnu realizáciu, ktorá pomohla súťaž ešte viac priblížiť marketérom."
Na záver by sme chceli poďakovať všetkým zapojeným spoločnostiam a partnerom súťaže za ich výnimočný prínos v slovenskej komunikácii so zákazníkmi a zamestnancami.
Vidíme sa o rok na 11. ročníku súťaže Hermes Komunikátor roka!
Foto: Hermes Komunikátor roka/Matúš Lago
Reprezentatívny prieskum spoločnosti MEDIAN SK určil víťazov CENY MEDIAN SK, medzi ktoré sa na prvé miesto zaradili Škoda Auto Slovensko, Slovenská sporiteľňa, KOOPERATIVA poisťovňa, Lidl Slovensko, Slovak Telekom a v rámci novej kategórie opäť Budiš.
Významnou zmenou tohto ročníka bolo rozšírenie odbornej poroty CENY HERMES o členov z občianskeho združenia Ľudia z marketingu a spoločnosti Amrop. Svojimi dlhoročnými skúsenosťami prispeli k ešte komplexnejšiemu hodnoteniu prihlásených projektov.
V šiestich hodnotených kategóriách si CENU HERMES odniesli projekty, ktoré ukázali výnimočný prístup k marketingu a komunikácii.
Foto: Hermes Komunikátor roka/Matúš Lago
Medzi nimi sa vynímali v kategórii Inovatívny marketingový prístup Škoda Auto Slovensko za projekt Najkrajšie zvuky Slovenska, ocenená bola COOP Jednota Slovensko s projektom Najrýchlejší zálohový automat v strednej Európe a spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko za Láskyplný piatoček.
V kategórii Interná komunikácia & employer branding si Cenu Hermes odniesli tiež tri spoločnosti. Cancom Slovakia za Cancom Movie, Lidl Slovensko za projekt Stabilná práca posúva vpred a spoločnosť Slovnaft za projekt z Pracoviska rovno na plagát.
V kategórii Krízová komunikácia sa odborná porota rozhodla cenu neudeliť. Naopak v kategórii Dizajn sa cene tešil Úsmev ako dar za Usmievavé šatky a Škoda Auto Slovensko za Škoda Risografiky „30 rokov v pohybe“.
Cenou Hermes boli v kategórii Spoločenská zodpovednosť ocenené spoločnosti 365.bank za projekt 365.labb – Miesto s dušou komunity, VÚB banka za projekt Atlas, Hyundai Motor Slovakia za Ničím nerušené Vianoce a v kategórii Event za projekt Môj deň s Hyundai.
Absolútnym víťazom súťaže a držiteľom ceny GRAND PRIX sa stal Lidl Slovensko, čím potvrdil svoje vedúce postavenie v komunikácii na slovenskom trhu.
Foto: Hermes Komunikátor roka/Matúš Lago
Miloš Ronec, autor projektu, reflektoval na úspešný priebeh súťaže: "Dospeli sme k významnému míľniku - desiatemu výročiu súťaže Hermes Komunikátor roka, čo predstavuje dekádu vynikajúcej komunikácie na Slovensku. Tento ročník potvrdil, že naša odhodlanosť prinášať inovácie a excelentnosť v komunikácii je viac ako len víziou; je to realita, ktorú spoločne tvoríme. Verím, že tento ročník otvoril nové príležitosti a priniesol ocenenia, ktoré všetci - od verejnosti po prihlásené spoločnosti - vrelo privítali. Chcem poďakovať agentúre Respect APP za novú stratégiu a profesionálnu realizáciu, ktorá pomohla súťaž ešte viac priblížiť marketérom."
Na záver by sme chceli poďakovať všetkým zapojeným spoločnostiam a partnerom súťaže za ich výnimočný prínos v slovenskej komunikácii so zákazníkmi a zamestnancami.
Vidíme sa o rok na 11. ročníku súťaže Hermes Komunikátor roka!
O súťaži
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšiu inštitúciu v Slovenskej republike v komunikácii so zákazníkom.
Projekt organizuje Respect APP s.r.o. Autorom projektu, vlastníkom ochrannej známky a licencie je Sophos Solutions s.r.o. Odbornými partnermi projektu sú spoločnosť MEDIAN SK a občianske združenie Ľudia z marketingu. Partnerom galavečera je Profesia Days – najväčší festival príležitostí na Slovensku. Partnerom kategórií je spoločnosť Amrop. Hlavnými mediálnymi partnermi sú UNIMEDIA a Radio Group, media representative Fun rádia & Rádia Vlna, SITA, TASR a SME. Partner súťaže - Podbanské Resort.
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšiu inštitúciu v Slovenskej republike v komunikácii so zákazníkom.
Projekt organizuje Respect APP s.r.o. Autorom projektu, vlastníkom ochrannej známky a licencie je Sophos Solutions s.r.o. Odbornými partnermi projektu sú spoločnosť MEDIAN SK a občianske združenie Ľudia z marketingu. Partnerom galavečera je Profesia Days – najväčší festival príležitostí na Slovensku. Partnerom kategórií je spoločnosť Amrop. Hlavnými mediálnymi partnermi sú UNIMEDIA a Radio Group, media representative Fun rádia & Rádia Vlna, SITA, TASR a SME. Partner súťaže - Podbanské Resort.