Strana Občania SR na jar podpísala zmluvu o predvolebnej spolupráci s KDH, preto s nimi Hlina tento postup konzultoval.
Autor TASR
Bratislava 15. júla (TASR) - Strana Občania Slovenska poslanca NR SR Alojza Hlinu nebude mať v rámci predvolebnej kampane žiadny billboard, megaboard ani bigboard. Na dnešnej tlačovej konferencii to oznámil Hlina s tým, že Občania Slovenska nebudú takouto formou propagovať ani podobizeň žiadneho kandidáta strany, logo alebo iný odkaz na politickú stranu a neobjaví sa ani na reklamách iných subjektov.
Hlina tvrdí, že k tomuto záväzku ho vedie boj s oligarchami. "Najväčší poskytovateľ vonkajšej reklamy na Slovensku je spoločnosť patriaca pod kontrolu finančnej skupiny J&T. Tá kontroluje polovicu celého trhu s billboardami, resp. s vonkajšou reklamou. Celý tento segment trhu už začína vykazovať znaky monopolu a kartelových dohôd, rovnako sa stal predmetom rôznych konaní, ktoré silne poznačujú politickú scénu," povedal poslanec.
Alojzovi Hlinovi tiež prekáža, že viac ako polovica reklám je na miestach, kde by nemali byť. "Nie je moc to odstrániť. Napriek tomu sa z nich budú usmievať rôzni politici," povedal. Peniaze, ktoré strana Občania SR ušetrí nespustením billboardovej kampane, použije na úhradu za služby konkrétnym fyzickým osobám, ktoré jej pomôžu v rámci predvolebnej kampane. Koľko peňazí do nej investuje, Hlina zatiaľ nevie.
Strana Občania SR na jar podpísala zmluvu o predvolebnej spolupráci s KDH, preto s nimi Hlina tento postup konzultoval. "Naša spolupráca končí 120 dní pred voľbami, uvidíme, čo bude ďalej," dodal.
Hlina tvrdí, že k tomuto záväzku ho vedie boj s oligarchami. "Najväčší poskytovateľ vonkajšej reklamy na Slovensku je spoločnosť patriaca pod kontrolu finančnej skupiny J&T. Tá kontroluje polovicu celého trhu s billboardami, resp. s vonkajšou reklamou. Celý tento segment trhu už začína vykazovať znaky monopolu a kartelových dohôd, rovnako sa stal predmetom rôznych konaní, ktoré silne poznačujú politickú scénu," povedal poslanec.
Alojzovi Hlinovi tiež prekáža, že viac ako polovica reklám je na miestach, kde by nemali byť. "Nie je moc to odstrániť. Napriek tomu sa z nich budú usmievať rôzni politici," povedal. Peniaze, ktoré strana Občania SR ušetrí nespustením billboardovej kampane, použije na úhradu za služby konkrétnym fyzickým osobám, ktoré jej pomôžu v rámci predvolebnej kampane. Koľko peňazí do nej investuje, Hlina zatiaľ nevie.
Strana Občania SR na jar podpísala zmluvu o predvolebnej spolupráci s KDH, preto s nimi Hlina tento postup konzultoval. "Naša spolupráca končí 120 dní pred voľbami, uvidíme, čo bude ďalej," dodal.