
Zadanie zákazky pre náborovú kampaň na pozíciu policajta podľa Remišovej predstavuje ukážku netransparentnosti.
Zadanie zákazky pre náborovú kampaň na pozíciu policajta podľa Remišovej predstavuje ukážku netransparentnosti. "Keď sme sa pokúsili pozerať na novú uzavretú zmluvu, čo budú robiť, ako to budú robiť, aké položky, tak jednoducho takáto zmluva v centrálnom registri zmlúv neexistuje," poznamenala.
Poslankyňa tvrdí, že rezort nezverejnil zmluvu ani v súvislosti s imidžovou kampaňou z júla minulého roka. Nie je tiež známe, koľko firiem oslovil, koľkí uchádzači sa prihlásili ani aké dali ponuky. "Ministra vnútra vyzývame, aby bezodkladne zverejnil zmluvy, ktoré boli uzatvorené s víťaznou spoločnosťou. Nech ministerstvo zverejní, ktoré firmy oslovilo, aké cenové ponuky týchto firiem prišli, pretože ak zmluvy nezverejnil alebo ak zmluvy neexistujú, ide o vážne podozrenia na netransparentný a dokonca možno až nezákonný postup v tejto veci," skonštatovala Remišová.
Rezort vnútra začiatkom marca informoval, že náborovú kampaň "Staň sa policajtom" zastreší spoločnosť Good Rutt's, ktorá ponúkla najnižšiu cenu za požadované služby, konkrétne 139.600 eur bez DPH. Do súťaže vyhlásenej v polovici februára 2025 formou podlimitnej zákazky sa prihlásili celkovo traja uchádzači. Prebiehať má predovšetkým na sociálnych sieťach a v rádiách, časť prostriedkov je vyčlenená aj na nákup mediálneho priestoru.
V júli minulého roka si zároveň ministerstvo objednalo s firmou Good Rutt's imidžovú kampaň za 82.920 eur s DPH. Predmetom objednávky podľa zverejneného oznamu na webe rezortu je propagácia, reklama a inzercia.