FS eviduje od prepuknutia pandémie ochorenia COVID-19 výrazne vyšší počet dopytov vzhľadom na zvýšený dovoz ochranných pomôcok či možnosti ich oslobodenia od poplatkov.
Autor TASR
Bratislava 29. mája (TASR) – Finančná správa (FS) SR rozšíri od pondelka (1. 6.) svoje služby. Informácie k colným predpisom a spotrebným daniam začne vo svojom call centre poskytovať nepretržite. Informovala o tom v piatok FS.
"Finančná správa týmto krokom reaguje na zvýšený nápor na colnom call centre v ostatných mesiacoch a zároveň sa vopred pripravuje na zásadné zmeny v colnom konaní," uviedla prezidentka finančnej správy Lenka Wittenbergerová.
FS eviduje od prepuknutia pandémie ochorenia COVID-19 výrazne vyšší počet dopytov vzhľadom na zvýšený dovoz ochranných pomôcok či možnosti ich oslobodenia od poplatkov. Zavedením nonstop prevádzky sa FS pripravuje aj na zvýšenie preclievania zásielok z Veľkej Británie po skončení prechodného obdobia po brexite. "Nápor na finančnú správu sa ešte zvýši plánmi EÚ rozšíriť colné konanie aj na zásielky z tretích krajín s nízkou hodnotou," dodala Wittenbergerová.
"Finančná správa týmto krokom reaguje na zvýšený nápor na colnom call centre v ostatných mesiacoch a zároveň sa vopred pripravuje na zásadné zmeny v colnom konaní," uviedla prezidentka finančnej správy Lenka Wittenbergerová.
FS eviduje od prepuknutia pandémie ochorenia COVID-19 výrazne vyšší počet dopytov vzhľadom na zvýšený dovoz ochranných pomôcok či možnosti ich oslobodenia od poplatkov. Zavedením nonstop prevádzky sa FS pripravuje aj na zvýšenie preclievania zásielok z Veľkej Británie po skončení prechodného obdobia po brexite. "Nápor na finančnú správu sa ešte zvýši plánmi EÚ rozšíriť colné konanie aj na zásielky z tretích krajín s nízkou hodnotou," dodala Wittenbergerová.