Hlasovanie spustí už zajtra.
Autor OTS
Bratislava 29. mája (OTS) - Súťaž o multifunkčné ihriská prechádza do svojej najdôležitejšej fázy, výsledky štvrtého ročníka hlasovania má totiž od 30. mája 2024 v rukách široká verejnosť. O tom, ktoré z dvadsiatich troch zaregistrovaných miest alebo obcí získa od známeho obchodného reťazca svoj vysnívaný K Park, rozhodne verejnosť svojím hlasovaním.
Podľa odborníkov by sme sa mali hýbať aspoň 30 minút denne, ideálne je spojiť šport a pobyt na čerstvom vzduchu. Ten preukázateľne podporuje naše psychické a fyzické zdravie. Posilňuje imunitný systém, telu totiž vonku získa množstvo kyslíka, ktorý je pre zachovanie dlhodobo dobrého zdravia veľmi dôležitý, uvádza Úrad verejného zdravotníctva SR.
Nekonečné scrollovanie sociálnych sietí neskoro do noci či hrbenie sa za počítačom, aj takto dnešná mládež trávi svoj voľný čas. Kaufland to dobre vie, svoje K Parky preto stavia mladým doslova na mieru. Multifunkčných ihrísk, na ktorých si môžu zašportovať a spolu s rovesníkmi aktívne relaxovať na čerstvom vzduchu, doteraz otvoril už šestnásť. Známy predajca potravín v týchto dňoch znovu spúšťa hlasovanie verejnosti, ktorá v termíne od 30. mája do 3. júla rozhodne, kde presne pribudnú ďalšie športovo-oddychové areály. „Je pre nás dôležité, aby deti a tínedžeri mali okrem pestrej a vyváženej stravy možnosť hýbať sa. Najmä tí dospievajúci už z klasických ihrísk vyrástli, preto im K Parky umožňujú stretávať sa vonku s kamarátmi a zašportovať si,“ vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Foto: Kaufland
Separ, ktorý je tvárou aktuálneho ročníka kampane, prostredníctvom svojich sociálnych sietí okrem iného fanúšikom ukazuje, že sedieť doma nie je „cool“, lepšie je zašportovať si a tráviť čas s kamarátmi. V areáli moderného K Parku môžu jeho návštevníci napríklad otestovať lezeckú stenu. Alebo si zahádzať koše na streetbalovom ihrisku, vyhrať pingpongový turnaj či trénovať na workoutovej konštrukcii. Špeciálne plochy oslovia tiež jazdcov na skateboarde a kolobežke.
Jedno z prvých ihrísk, ktoré známy reťazec na Slovensku otvoril, bol K Park v mestskej časti Košice - Poľov. Domácim robí radosť aj dnes, podľa starostu Rolanda Lacka ho aktívne využívajú všetky vekové kategórie, a to nielen miestni, ale aj iní obyvatelia Košíc. „Projektom K Park sa zvýšil záujem detí, mládeže i dospelých o fyzickú aktivitu, šport a zábavu. Veríme, že K Park bude aj naďalej bude slúžiť pre širokú verejnosť na športovú aktivitu a zábavu.“
Výstavbu K Parkov naprieč Slovenskom podporuje aj Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky. Do štvrtého ročníka sa zaregistrovalo 23 miest a mestských častí. Záujemcovia sú rozdelení do troch kategórií podľa počtu obyvateľov, pričom v každej veľkostnej kategórii zvíťazia dve mestá alebo mestské časti s najvyšším počtom prepočítaných hlasov. Počet odovzdaných hlasov sa prepočíta na počet obyvateľov daného mesta či mestskej časti, aby všetci registrovaní uchádzači mali vyrovnané šance na výhru. Siedmy, bonusový K Park, postaví spoločnosť Kaufland v lokalite, ktorá nazbiera najväčší počet hlasov počas celého priebehu hlasovania, teda od 30. mája do 3. júla 2024.
Súťaž prebieha na www.kauflandpark.sk, po registrácii na stránke môže každý hlasujúci za svoje mesto či mestskú časť hlasovať iba raz denne. Zoznam víťazov bude zverejnený už 4. júla 2024.
Podľa odborníkov by sme sa mali hýbať aspoň 30 minút denne, ideálne je spojiť šport a pobyt na čerstvom vzduchu. Ten preukázateľne podporuje naše psychické a fyzické zdravie. Posilňuje imunitný systém, telu totiž vonku získa množstvo kyslíka, ktorý je pre zachovanie dlhodobo dobrého zdravia veľmi dôležitý, uvádza Úrad verejného zdravotníctva SR.
Aby sa mladí opäť viac hýbali
Nekonečné scrollovanie sociálnych sietí neskoro do noci či hrbenie sa za počítačom, aj takto dnešná mládež trávi svoj voľný čas. Kaufland to dobre vie, svoje K Parky preto stavia mladým doslova na mieru. Multifunkčných ihrísk, na ktorých si môžu zašportovať a spolu s rovesníkmi aktívne relaxovať na čerstvom vzduchu, doteraz otvoril už šestnásť. Známy predajca potravín v týchto dňoch znovu spúšťa hlasovanie verejnosti, ktorá v termíne od 30. mája do 3. júla rozhodne, kde presne pribudnú ďalšie športovo-oddychové areály. „Je pre nás dôležité, aby deti a tínedžeri mali okrem pestrej a vyváženej stravy možnosť hýbať sa. Najmä tí dospievajúci už z klasických ihrísk vyrástli, preto im K Parky umožňujú stretávať sa vonku s kamarátmi a zašportovať si,“ vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Foto: Kaufland
Separ, ktorý je tvárou aktuálneho ročníka kampane, prostredníctvom svojich sociálnych sietí okrem iného fanúšikom ukazuje, že sedieť doma nie je „cool“, lepšie je zašportovať si a tráviť čas s kamarátmi. V areáli moderného K Parku môžu jeho návštevníci napríklad otestovať lezeckú stenu. Alebo si zahádzať koše na streetbalovom ihrisku, vyhrať pingpongový turnaj či trénovať na workoutovej konštrukcii. Špeciálne plochy oslovia tiež jazdcov na skateboarde a kolobežke.
Ďalšie K Parky pribudnú už čoskoro
Jedno z prvých ihrísk, ktoré známy reťazec na Slovensku otvoril, bol K Park v mestskej časti Košice - Poľov. Domácim robí radosť aj dnes, podľa starostu Rolanda Lacka ho aktívne využívajú všetky vekové kategórie, a to nielen miestni, ale aj iní obyvatelia Košíc. „Projektom K Park sa zvýšil záujem detí, mládeže i dospelých o fyzickú aktivitu, šport a zábavu. Veríme, že K Park bude aj naďalej bude slúžiť pre širokú verejnosť na športovú aktivitu a zábavu.“
Výstavbu K Parkov naprieč Slovenskom podporuje aj Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky. Do štvrtého ročníka sa zaregistrovalo 23 miest a mestských častí. Záujemcovia sú rozdelení do troch kategórií podľa počtu obyvateľov, pričom v každej veľkostnej kategórii zvíťazia dve mestá alebo mestské časti s najvyšším počtom prepočítaných hlasov. Počet odovzdaných hlasov sa prepočíta na počet obyvateľov daného mesta či mestskej časti, aby všetci registrovaní uchádzači mali vyrovnané šance na výhru. Siedmy, bonusový K Park, postaví spoločnosť Kaufland v lokalite, ktorá nazbiera najväčší počet hlasov počas celého priebehu hlasovania, teda od 30. mája do 3. júla 2024.
Súťaž prebieha na www.kauflandpark.sk, po registrácii na stránke môže každý hlasujúci za svoje mesto či mestskú časť hlasovať iba raz denne. Zoznam víťazov bude zverejnený už 4. júla 2024.