Call centrum ministerstva je určené pre tých, ktorí nemajú prístup k internetu a nemôžu si informácie dohľadať na stránkach verejnej správy.
Autor TASR
Bratislava 27. januára (TASR) – Po otvorení registrácie na očkovanie proti ochoreniu COVID-19 pre seniorov starších ako 75 rokov došlo k preťaženiu call centra Ministerstva zdravotníctva SR. Rezort preto zvyšuje kapacity, do konca týždňa by call centrum určené na registráciu záujemcov o očkovanie malo zvládať denne 5000 hovorov. Informovala o tom hovorkyňa ministerstva Zuzana Eliášová.
Nápor na linky vzrástol až na 500 hovorov v jednej sekunde. „O očkovanie je veľký záujem. Väčšina nemocníc má už v tejto chvíli obsadené všetky termíny, ktoré zatiaľ otvorili. Vedenie ministerstva teší záujem o očkovanie, mrzí ho, ak majú záujemcovia problém nájsť voľný termín, preto prosí o trpezlivosť," uviedla Eliášová.
Rezort v snahe zjednodušiť registráciu na očkovanie umožnil využiť aj telefonickú registráciu na čísle 0800 174 174 (zo zahraničia +421 270 074 174). „Jednotlivé nemocnice postupne pridávajú ďalšie termíny, celkové kapacity však súvisia aj s rýchlosťou dodávok vakcín," vysvetlila hovorkyňa.
Call centrum ministerstva je určené pre tých, ktorí nemajú prístup k internetu a nemôžu si informácie dohľadať na stránkach verejnej správy. S registráciou cez formulár na korona.gov.sk by mohli pomôcť príbuzní či lekár. Call centrum rezortu neslúži na zápis do zoznamu náhradníkov na očkovanie, dodala Eliášová. V takom prípade je potrebné kontaktovať konkrétne očkovacie centrum.
Nápor na linky vzrástol až na 500 hovorov v jednej sekunde. „O očkovanie je veľký záujem. Väčšina nemocníc má už v tejto chvíli obsadené všetky termíny, ktoré zatiaľ otvorili. Vedenie ministerstva teší záujem o očkovanie, mrzí ho, ak majú záujemcovia problém nájsť voľný termín, preto prosí o trpezlivosť," uviedla Eliášová.
Rezort v snahe zjednodušiť registráciu na očkovanie umožnil využiť aj telefonickú registráciu na čísle 0800 174 174 (zo zahraničia +421 270 074 174). „Jednotlivé nemocnice postupne pridávajú ďalšie termíny, celkové kapacity však súvisia aj s rýchlosťou dodávok vakcín," vysvetlila hovorkyňa.
Call centrum ministerstva je určené pre tých, ktorí nemajú prístup k internetu a nemôžu si informácie dohľadať na stránkach verejnej správy. S registráciou cez formulár na korona.gov.sk by mohli pomôcť príbuzní či lekár. Call centrum rezortu neslúži na zápis do zoznamu náhradníkov na očkovanie, dodala Eliášová. V takom prípade je potrebné kontaktovať konkrétne očkovacie centrum.