Téme eurovolieb sa bude TV Markíza priebežne venovať vo svojich spravodajských a publicistických reláciách.
Autor TASR
Bratislava 26. apríla (TASR) - Televízia Markíza pripravila sériu spotov, v ktorých známe moderátorské a herecké osobnosti vyzývajú divákov k účasti na voľbách do Európskeho parlamentu a hovoria o svojich vlastných motiváciách, prečo určite pristúpia k volebným urnám.
"Cieľom je podporiť volebnú účasť a motivovať Slovákov, aby nepodceňovali význam týchto volieb," povedal generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele.
Téme eurovolieb sa bude TV Markíza priebežne venovať vo svojich spravodajských a publicistických reláciách a na nedeľu 26. mája, deň konania volieb, pripravuje mimoriadnu reláciu, v ktorej po 23:00 h divákom sprostredkuje výsledky volieb a všetky aktuálne informácie súvisiace s ich priebehom.
"Cieľom je podporiť volebnú účasť a motivovať Slovákov, aby nepodceňovali význam týchto volieb," povedal generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele.
Téme eurovolieb sa bude TV Markíza priebežne venovať vo svojich spravodajských a publicistických reláciách a na nedeľu 26. mája, deň konania volieb, pripravuje mimoriadnu reláciu, v ktorej po 23:00 h divákom sprostredkuje výsledky volieb a všetky aktuálne informácie súvisiace s ich priebehom.