Ako poznamenal, v niektorých vyjadreniach o tom, čo by sa na školách malo alebo nemalo učiť, alebo kto by mal alebo nemal na školy chodiť je podľa neho mnoho emócií a ideologických sporov.
Autor TASR
Bratislava 21. augusta (TASR) - Minister školstva Tomáš Drucker (Hlas-SD) odmietol akúkoľvek politizáciu školstva a nepremyslené zásahy do vzdelávania. Na stredajšej tlačovej konferencii poukázal na to, že vláda sa zaviazala vytvoriť priestor na odbornú a spoločenskú dohodu obsahu sexuálnej a vzťahovej výchovy, ktorá bude rešpektovať hodnotové presvedčenie žiakov a ich rodičov. Zároveň sa podľa neho zaviazali bojovať s hybridnými hrozbami a dezinformáciami.
"O obsahu vzdelávania budú počas môjho pôsobenia na pozícii ministra školstva rozhodovať výlučne odborníci a pedagógovia," zdôraznil minister. Ako poznamenal, v niektorých vyjadreniach o tom, čo by sa na školách malo alebo nemalo učiť, alebo kto by mal alebo nemal na školy chodiť je podľa neho mnoho emócií a ideologických sporov. Väčšina má však podľa Druckera málo spoločné so snahou zvyšovať kvalitu vzdelávania a výchovy.
"O obsahu vzdelávania budú počas môjho pôsobenia na pozícii ministra školstva rozhodovať výlučne odborníci a pedagógovia," zdôraznil minister. Ako poznamenal, v niektorých vyjadreniach o tom, čo by sa na školách malo alebo nemalo učiť, alebo kto by mal alebo nemal na školy chodiť je podľa neho mnoho emócií a ideologických sporov. Väčšina má však podľa Druckera málo spoločné so snahou zvyšovať kvalitu vzdelávania a výchovy.