Prijaté opatrenia podľa Bublu umožňujú zabezpečovať vybavovanie všetkej agendy v plnom rozsahu rovnako ako pri štandardnom fungovaní ministerstva.
Autor TASR
Bratislava 9. októbra (TASR) - Vzhľadom na zhoršujúcu sa epidemiologickú situáciu spúšťa od budúceho týždňa ministerstvo spravodlivosti špeciálny režim organizácie práce. Informoval o tom hovorca Ministerstva spravodlivosti (MS) SR Peter Bubla.
"Všade tam, kde to druh práce umožňuje, budú zamestnanci ministerstva spravodlivosti rozdelení do dvoch tímov. Jeden tím vykonáva prácu na pracovisku, druhý tím z domu," priblížil Bubla. Týmto chce rezort spravodlivosti minimalizovať riziko ochromenia úradu.
Prijaté opatrenia podľa Bublu umožňujú zabezpečovať vybavovanie všetkej agendy v plnom rozsahu rovnako ako pri štandardnom fungovaní ministerstva. "Opatrenie sa nevzťahuje na ministerku spravodlivosti, štátnych tajomníkov ministerstva, generálnych riaditeľov a niektorých ďalších zamestnancov, ktorých prítomnosť na pracovisku je nezastupiteľná a budú aj naďalej prácu vykonávať priamo v úrade," podotkol Bubla.
Pripomenul, že v platnosti zostáva povinné nosenie ochranných pomôcok, dodržiavanie bezpečného odstupu, pravidelná dezinfekcia priestorov, meranie telesnej teploty pri vstupe do budovy, uprednostňovanie on-line stretnutí a rokovaní.
"Všade tam, kde to druh práce umožňuje, budú zamestnanci ministerstva spravodlivosti rozdelení do dvoch tímov. Jeden tím vykonáva prácu na pracovisku, druhý tím z domu," priblížil Bubla. Týmto chce rezort spravodlivosti minimalizovať riziko ochromenia úradu.
Prijaté opatrenia podľa Bublu umožňujú zabezpečovať vybavovanie všetkej agendy v plnom rozsahu rovnako ako pri štandardnom fungovaní ministerstva. "Opatrenie sa nevzťahuje na ministerku spravodlivosti, štátnych tajomníkov ministerstva, generálnych riaditeľov a niektorých ďalších zamestnancov, ktorých prítomnosť na pracovisku je nezastupiteľná a budú aj naďalej prácu vykonávať priamo v úrade," podotkol Bubla.
Pripomenul, že v platnosti zostáva povinné nosenie ochranných pomôcok, dodržiavanie bezpečného odstupu, pravidelná dezinfekcia priestorov, meranie telesnej teploty pri vstupe do budovy, uprednostňovanie on-line stretnutí a rokovaní.