
Reči o imidžovej kampani z júla minulého roka považuje MV za smiešne a prázdne frázy, ktoré nechce komentovať.
"Ministerstvo vnútra postupuje v súlade so zákonom a všetky podmienky sú verejne dostupné," deklaroval Neumann. Priblížil, že do súťaže na realizáciu náborovej kampane do Policajného zboru vyhlásenej v polovici februára formou podlimitnej zákazky sa prihlásili celkovo traja uchádzači. Spoločnosť Good Rutt's z Bratislavy ponúkla najnižšiu cenu za požadované služby, tvrdí hovorca s tým, že na kreatívnej časti kampane sa podieľali interní zamestnanci MV.
"Teraz, keď súčasné vedenie ministerstva vnútra po nich upratuje chaos a opäť stabilizuje bezpečnostné zložky - investuje do náboru, zlepšuje pracovné podmienky, zabezpečuje lepšiu výbavu a zvyšuje platy, poskytuje stabilizačné a náborové príspevky, zúfalá opozícia kritizuje snahu riešenia všetkých problémov, ktoré po nich zostali," skonštatoval Neumann.
Reči o imidžovej kampani z júla minulého roka považuje MV za smiešne a prázdne frázy, ktoré nechce komentovať.
Hnutie Slovensko a strana Za ľudí vyzývajú ministra vnútra Matúša Šutaja Eštoka (Hlas-SD), aby bezodkladne zverejnil zmluvy v súvislosti s imidžovou kampaňou z júla minulého roka a náborovou kampaňou pre Policajný zbor. Zmluvy podpísal rezort vnútra s firmou Good Rutt's spolu za vyše 222.000 eur. Zároveň podávajú podnet na Úrad pre verejné obstarávanie a Najvyšší kontrolný úrad SR.