Ministerstvo zdravotníctva SR uzatvorilo v posledných dňoch za mediálny priestor na účely kampane finančné prostriedky zatiaľ vo výške viac ako 264 000 eur.
Autor TASR
Bratislava 4. mája (TASR) – Ministerstvo zdravotníctva SR spúšťa začiatkom mája prvú fázu celoslovenskej mobilizačnej kampane zameranej na očkovanie proti ochoreniu COVID-19. Dôraz kladie na zaočkovanie starších ľudí. Pre TASR to povedala hovorkyňa MZ SR Zuzana Eliášová.
Stratégia kampane je rozdelená do troch fáz. Prvá fáza kampane potrvá do 27. júna a realizovať sa bude online formou, v rádiu aj televízii. „Počas celého mesiaca máj budú seniori pri vyplácaní starobných dôchodkov dostávať informačný leták o očkovaní," uviedla.
Ako priblížila, vedci či podporné osobnosti vystúpia v rámci televíznych spotov, kde budú komunikovať hlavné apely kampane. Pôjde o mená ako Zuzana Krištúfková, Vladimír Krčméry, virológ Boris Klempa či lekár Peter Sabaka.
„Prostredníctvom rozhlasových spotov o infolinke MZ SR, ktorá už dnes garantuje viac ako 90-percentnú dovolateľnosť, sa zameriame na seniorov," informovala s tým, že na komerčných rozhlasových staniciach sa bude realizovať rozhlasová kampaň "zaočkuj babku", ako aj vedecké odporúčania o očkovaní. Celkovo má ísť o tri spoty.
„V online priestore máme pripravené videospoty odborníkov, ktorí sa vyjadrujú k najčastejším otázkam vo virtuálnom priestore. Regionálna kampaň sa zameriava na zvýšenie povedomia účasti na očkovaní," dodala Eliášová.
Ako vyplýva zo zmlúv zverejnených na portáli Centrálneho registra zmlúv, MZ SR uzatvorilo v posledných dňoch za mediálny priestor na účely kampane finančné prostriedky zatiaľ vo výške viac ako 264.000 eur.
Stratégia kampane je rozdelená do troch fáz. Prvá fáza kampane potrvá do 27. júna a realizovať sa bude online formou, v rádiu aj televízii. „Počas celého mesiaca máj budú seniori pri vyplácaní starobných dôchodkov dostávať informačný leták o očkovaní," uviedla.
Ako priblížila, vedci či podporné osobnosti vystúpia v rámci televíznych spotov, kde budú komunikovať hlavné apely kampane. Pôjde o mená ako Zuzana Krištúfková, Vladimír Krčméry, virológ Boris Klempa či lekár Peter Sabaka.
„Prostredníctvom rozhlasových spotov o infolinke MZ SR, ktorá už dnes garantuje viac ako 90-percentnú dovolateľnosť, sa zameriame na seniorov," informovala s tým, že na komerčných rozhlasových staniciach sa bude realizovať rozhlasová kampaň "zaočkuj babku", ako aj vedecké odporúčania o očkovaní. Celkovo má ísť o tri spoty.
„V online priestore máme pripravené videospoty odborníkov, ktorí sa vyjadrujú k najčastejším otázkam vo virtuálnom priestore. Regionálna kampaň sa zameriava na zvýšenie povedomia účasti na očkovaní," dodala Eliášová.
Ako vyplýva zo zmlúv zverejnených na portáli Centrálneho registra zmlúv, MZ SR uzatvorilo v posledných dňoch za mediálny priestor na účely kampane finančné prostriedky zatiaľ vo výške viac ako 264.000 eur.