Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Utorok 26. november 2024Meniny má Kornel
< sekcia Slovensko

Národné centrum zdravotníckych informácií posilňuje svoju infolinku

Ilustračné foto. Foto: TASR/AP

Call centrum NCZI je k dispozícii každý deň od 8.00 h do 20.00 h, operátori denne obslúžia približne 3000 požiadaviek.

Bratislava 9. augusta (TASR) - Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) začalo od pondelka posilňovať infolinku svojho call centra. K súčasným 28 operátorom NCZI postupne pribudne ďalších 20 zaškolených pracovníkov z externej firmy. Informovala o tom Alžbeta Sivá, hovorkyňa NCZI.

"NCZI sa od začiatku leta stretáva s mnohými podnetmi od občanov, ktoré sa týkajú hlavne digitálnych COVID preukazov EÚ. Pred viac ako dvomi týždňami sme vytvorili operačné stredisko, ktoré spracováva a rieši podnety od občanov. Veríme, že aj posilnenie samotného call centra prispeje k rýchlejšiemu servisu pre občanov," uviedol generálny riaditeľ NCZI Pavol Capek. NCZI začalo spoluprácu s externou firmou CrystalCall.

Call centrum NCZI je k dispozícii každý deň od 8.00 h do 20.00 h, operátori denne obslúžia približne 3000 požiadaviek. "Priemerný čas hovoru sa pohybuje v rozpätí od šiestich do ôsmich minút v závislosti od požiadavky volajúceho. Veľmi často sa stáva, že operátor počas hovoru vybaví aj viacero volajúcich, najmä ak ide o rodinných príslušníkov," dodal Capek.