NCZI v stredu upozornilo na výpadok mobilnej aplikácie, ubezpečilo však, že na samotné testovanie na mobilných odberových miestach to vplyv nemá.
Autor TASR
,aktualizované Bratislava 14. októbra (TASR) - Mobilná aplikácia, ktorej výpadok hlásili v stredu ráno zdravotníci z mobilných odberových miest v súvislosti s testovaním na prítomnosť ochorenia COVID-19, je už dostupná. TASR o tom informovala hovorkyňa Národného centra zdravotníckych informácií (NCZI) Veronika Beňadiková.
"Národné centrum zdravotníckych informácií sa ospravedlňuje pacientom za možné predĺženie čakacej doby na testovanie priamo na mobilných odberových miestach," uviedla Beňadiková.
NCZI v stredu upozornilo na výpadok mobilnej aplikácie, ubezpečilo však, že na samotné testovanie na mobilných odberových miestach to vplyv nemá. Testovanie fungovalo aj napriek nedostupnosti mobilnej aplikácie, zdravotnícky personál mal možnosť využiť papierovú žiadanku.
Žiadosti o testovanie na prítomnosť ochorenia COVID-19 na stránke korona.gov.sk, ako aj komunikácia aplikácie Moje ezdravie s regionálnymi úradmi verejného zdravotníctva fungovali a fungujú v štandardnom režime.
"Národné centrum zdravotníckych informácií sa ospravedlňuje pacientom za možné predĺženie čakacej doby na testovanie priamo na mobilných odberových miestach," uviedla Beňadiková.
NCZI v stredu upozornilo na výpadok mobilnej aplikácie, ubezpečilo však, že na samotné testovanie na mobilných odberových miestach to vplyv nemá. Testovanie fungovalo aj napriek nedostupnosti mobilnej aplikácie, zdravotnícky personál mal možnosť využiť papierovú žiadanku.
Žiadosti o testovanie na prítomnosť ochorenia COVID-19 na stránke korona.gov.sk, ako aj komunikácia aplikácie Moje ezdravie s regionálnymi úradmi verejného zdravotníctva fungovali a fungujú v štandardnom režime.