NCZI eviduje tisíce emailov a priznáva, že v pôvodnom režime ich nestíhalo dostatočne včas spracovávať.
Autor TASR
Bratislava 5. januára (TASR) - Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) posilnilo od pondelka (3. 1.) svoje call centrum aj vybavovanie emailov. NCZI tak začalo pracovať v rozšírenom režime. Inštitúcia o tom informuje na sociálnej sieti.
NCZI eviduje tisíce emailov a priznáva, že v pôvodnom režime ich nestíhalo dostatočne včas spracovávať. "Okrem telefonických kapacít sme posilnili aj kapacity na vybavovanie písomných žiadostí a otázok," spresnilo NCZI.
Inštitúcia preto prijala viac ľudí a zaviedla dlhšiu pracovnú dobu. "Zlepšenie našich služieb je totiž jednou z priorít aj nového generálneho riaditeľa NCZI Petra Lukáča," dodalo NCZI.
NCZI eviduje tisíce emailov a priznáva, že v pôvodnom režime ich nestíhalo dostatočne včas spracovávať. "Okrem telefonických kapacít sme posilnili aj kapacity na vybavovanie písomných žiadostí a otázok," spresnilo NCZI.
Inštitúcia preto prijala viac ľudí a zaviedla dlhšiu pracovnú dobu. "Zlepšenie našich služieb je totiž jednou z priorít aj nového generálneho riaditeľa NCZI Petra Lukáča," dodalo NCZI.