Každý problém, ktorý sa cez formulár rieši, je individuálny. Preto aj jeho vybavenie trvá rôzne, a to od niekoľkých minút do niekoľkých dní, povedal generálny riaditeľ NCZI Pavol Capek.
Autor TASR
Bratislava 19. augusta (TASR) - Ľudia, ktorí majú problémy spojené s certifikátom o očkovaní, nemusia volať na call centrum, ale majú tiež možnosť obrátiť sa na Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) cez formulár dostupný na sociálnej sieti. Ako vo štvrtok uviedol generálny riaditeľ NCZI Pavol Capek, cieľom bolo najmä odbremeniť call centrum.
Priblížil, že časť call centra tvorí tím NCZI, ďalej Ministerstva zdravotníctva (MZ) SR a aj externý tím. Externá časť nabehla do produkčnej prevádzky podľa Capeka minulý týždeň.
NCZI aktuálne vyhodnocuje ich efektivitu a záťaž. Capek oznámil, že počítajú s možnosťou, že cez externú firmu objednajú do call centra ďalších ľudí.
Vysvetlil tiež, že každý problém, ktorý sa cez formulár rieši, je individuálny. Preto aj jeho vybavenie trvá rôzne, a to od niekoľkých minút do niekoľkých dní.
„Niekedy musíme kontaktovať vakcinačné centrum, odkiaľ má človek potvrdenie o vakcinácii, aby urobili zápis do systému. Následne môžeme vydávať tieto certifikáty,“ dodal Capek.
Priblížil, že časť call centra tvorí tím NCZI, ďalej Ministerstva zdravotníctva (MZ) SR a aj externý tím. Externá časť nabehla do produkčnej prevádzky podľa Capeka minulý týždeň.
NCZI aktuálne vyhodnocuje ich efektivitu a záťaž. Capek oznámil, že počítajú s možnosťou, že cez externú firmu objednajú do call centra ďalších ľudí.
Vysvetlil tiež, že každý problém, ktorý sa cez formulár rieši, je individuálny. Preto aj jeho vybavenie trvá rôzne, a to od niekoľkých minút do niekoľkých dní.
„Niekedy musíme kontaktovať vakcinačné centrum, odkiaľ má človek potvrdenie o vakcinácii, aby urobili zápis do systému. Následne môžeme vydávať tieto certifikáty,“ dodal Capek.